„Coșmarul de la Miorița”, partea a doua. Traficul înspre și dinspre București este paralizat în nord, pe DN1

02 iul. 2024
1480 afișări
„Coșmarul de la Miorița”, partea a doua. Traficul înspre și dinspre București este paralizat în nord, pe DN1
„Coșmarul de la Miorița”, partea a doua. Traficul înspre și dinspre București este paralizat în nord, pe DN1. Sursa foto: B365.ro

Astă-seară are loc al doilea episod al „Coșmarului de la Miorița”, fenomenul care a paralizat circulația în nordul Bucureștiului din cauza restricțiilor de circulație cauzate de șantierele pentru Magistrala M6 de metrou, la care se adaugă și puhoiul de oameni care fie vin în București să se uite la meciul dintre România și Olanda, fie merg acasă, de la muncă. Deloc surprinzător, traficul e paralizat, și cozile de mașini sunt interminabile.

Traficul este paralizat în aceste momente în nordul Bucureștiului, pe DN1, unde are loc episodul doi din „Coșmarul de la Miorița”, rezultatul restricțiilor de circulație și al valului de oameni care vin în București să se uite la meci și al celor care merg acasă din Capitală de la muncă.

Diseară are loc „Coșmarul de la Miorița”, partea a doua

Potrivit unui membru B365.ro aflat la fața locului, coada începe de la Metro Băneasa pe sensul de mers spre București, semn că există o mulțime de persoane care fie traversează Bucureștiul, fie cel mai probabil vin în oraș să se uite la meciul România – Olanda din „optimile” EURO 2024. Situația nu este deloc mai bună pe sensul spre Otopeni, fiind o mulțime de persoane care merg spre nord spre locuințe.

Sursa foto: B365.ro

Situația gravă se poate vedea și pe Waze, unde nordul Bucureștiului mai mult stă decât se mișcă pe șosea.

Din cauza lucrărilor, traficul rutier se desfășoară pe două benzi de circulație pe fiecare sens al Șoselei București – Ploiești, între Gara Basarab și Fântâna Miorița.

Planul de deviere a circulației a fost avizat de Comisia Tehnică de Circulație din cadrul Primăriei Municipiului București, Direcția Transporturi, de Administrația Străzilor București și de Brigada Rutieră București. Din cele 6 benzi ale DN-ului, au rămas doar câte două pe sens și cu deviere pe un singur sens.

CITEȘTE ȘI

Cookies