Cora a extins coraDrive în toate hipermarketurile din Bucureşti

de:
02 mai 2016
1 Afișari
Cora a extins coraDrive în toate hipermarketurile din Bucureşti

Comertul modern romanesc a bifat, in decembrie 2013, o premiera: cora a deschis primul hipermarket online din tara cu servire direct in masina. Altfel spus, clientii consulta oferta de produse online, isi trimit lista de cumparaturi, iar cand ajung la hipermarket, produsele le sunt incarcate in masina, scrie wall-street.ro

Serviciul coradrive a ajuns in prezent la o medie de peste 50 de comenzi pe zi, cosul mediu de cumparaturi depasind 220 de lei, potrivit datelor transmise anterior de companie.

In prezent, „cosul de cumparaturi la coraDrive este, in medie, de trei ori mai mare decat cel din magazin, un raport generat in primul rand de faptul ca este mult mai comod sa comanzi online, iar cumparaturile sa fie ridicate ulterior din magazin sau sa iti fie livrate acasa”, arata retailerul, intr-un raspuns la o solicitare News.ro.

Initial, clientii care cumparau produsele online, prin intermediul coradrive.ro, le ridicau ulterior din magazin, dar din decembrie 2014, retailerul a lansat si optiunea de comanda online cu livrare la domiciliu, printr-un parteneriat cu firma de curierat TNT Romania. Comanda minima este 50 lei, iar costul transportului este de 15 lei.

Acum, peste 60% din comenzile de pe platforma e-commerce sunt cu livrare la domiciliu, potrivit datelor companiei. Clientii coradrive cumpara, in special, apa, bauturi, produse proaspete, cum sunt fructele, legumele, carnea sau lactatele, dar si detergenti.

„Pana la inceputul acestei luni a functionat un singur punct drive, la cora Lujerului, lansat in 3 decembrie 2013, din aprilie 2016 sunt patru puncte coradrive, in toate cele patru hipermarketuri din Bucuresti – Pantelimon, Lujerului, Sun Plaza si Alexandriei”, potrivit sursei citate.

In total, coraDrive a avut peste 10.000 de clienti, din Bucuresti si zonele limitrofe, iar obiectvul retailerului este „extinderea cat mai rapida a serviciului la nivelul intregii tari, astfel incat oricine sa fie la un click distanta de produsele favorite din magazinele cora”, arata aceleasi date.

Primul punct coraDrive din afara Bucurestiului va fi in Constanta, la cora Bratianu, mai spun reprezentantii companiei. Reteaua de hipermarketuri cora a incheiat 2014 cu o cifra de afaceri de peste 380 de milioane de euro, si a avut pierderi de circa 5,5 milioane euro, in crestere de la 3,2 milioane euro, cat au fost pierderile inregistrate in 2013, potrivit datelor raportate la Ministerul Finantelor.

Cookies