Consumul de apă caldă şi căldură, înregistrat electronic

de:
26 mart. 2011
2 Afișari
Consumul de apă caldă şi căldură, înregistrat electronic

Contractul de achiziţionare a pachetul software a fost atribuit firmei Elsaco Electronic SRL din Botoşani pentru suma de aproximativ 375.000 lei cu tot cu TVA. Societatea ar urma să implementeze în trei luni un sistem informatic care să permită înregistrarea automată a facturilor de apă caldă şi căldură în toate aplicaţiile RADET şi nu în zece zile, aşa cum se întâmplă în prezent.

“Astfel se vor putea evita penalităţile de întârziere aplicate asociaţiilor”, a explicat pentru B365.ro directorul general al RADET, Bogdan Becheanu.

La începutul lunii februarie 2011, RADET a mai atribuit firmei Elsaco Electronic SRL un alt contract în valoare de circa 1,5 milioane lei cu TVA pentru a pune la punct un sistem de management informatic de colectare şi procesare a datelor privind consumul de apă caldă şi căldură a locuitorilor Capitalei abonaţi la sistemul centralizat.

În aceste condiţii, cei 400 de salariaţi responsabili cu citirea contoarelor ar urma să fie disponibilizaţi. “Nu se poate sta pe loc. Sunt probleme mari la citire pentru că, uneori, oamenilor noştri nu li se permite accesul în subsol, iar unii mai umblă şi la contoare. Există varianta ca o parte din cei 400 de salariaţi care citeau contoarele să fie trimişi în şomaj, dar se merge şi pe recalificarea personalului. O să vedem exact cum procedăm. Este o măsură care se impune din cauza costurilor mari”, a precizat şeful RADET.

Potrivit datelor transmise de RADET, la solicitarea B365.ro, aproximativ o treime din  numărul total al clienţilor furnizorului local de energie termică din Capitală înregistrează restanţe mai mari de trei luni la plata utilităţilor. Asta în condiţiile în care, la nivelul municipiului Bucureşti, beneficiază de serviciile RADET în jur de 570.000 de familii.

Citeşte şi Cine sunt cei mai mari datornici la întreţinere din Bucureşti.

Cookies