Vezi un scaun rupt în interiorul autobuzului pe care-l iei în fiecare dimineață spre muncă sau școală sau observi că una dintre șinele pe care circulă tramvaiele este degradată? Poți face o sesizare scanând codul QR de pe afișele din mijloacele de transport public ale Societății de Tranpsort București (STB).
Formularul de feedback a fost pus în atenția călătorilor prin intermediul unei postări făcute pe grupul de Facebook „Reclamații STB (RATB)”.
Există în autobuzele STB un afiș în spatele șoferului la care puteți scana codul QR. Se deschide un link unde puteți semnala diferite nereguli sau sugestii, introducând nume, prenume, dată, nr. traseu, nr. inventar vehicul și descrierea evenimentului.
După ce călătorii vor scana codul QR, pe telefon se va deschide o pagină unde pot selecta:
Călătorii trebuie să aibă grijă, totuși, la atacatorii din mediul online care se pot folosi de aceste afișe pentru a lipi alte coduri QR peste, așa cum a remarcat o persoană în secțiunea de comentarii a postării din grupul menționat mai sus.
Hackerii așteaptă cu nerăbdare… Deja lipesc QR-ul lor peste cel original și la scanare îți fură toate datele din telefon…
Te-ar mai putea interesa și: