Colantări auto – Promovează-ți brandul într-un mod unic (P)

06 oct. 2022
25 afișări
Colantări auto - Promovează-ți brandul într-un mod unic (P)
Colantări auto - Promovează-ți brandul într-un mod unic

Există o multitudine de soluții la care poți recurge dacă dorești să crești vizibilitatea brandului tău. O variantă creative este reprezentată de colantări auto. Cele mai populare domenii de activitate care optează pentru un astfel de mijloc de promovare sunt firmele de curierat sau restaurantele. Astfel, în timp de șoferii își îndeplinesc sarcinile contribuie și la popularizarea firmei.

Dacă încă nu ai apelat la astfel de servicii, iată ce poți include în design-ul colantării mașinii:

  • Numele firmei și logo-ul – Orice modalitate de publicitate ar trebui să conțină cel puțin numele brand-ului. El reprezintă singurul element pe care trebuie neapărat să-l incluzi pe o colantare auto. Cât despre logo, el poate să fie prezent sau să lipsească. Totuși, este recomandat să îl adaugi, deoarece firma ta poate fi recunoscută cu o mai mare ușurință.
  • Informații de contact – Cu siguranță vei reuși să crești numărul de clienți dacă adaugi și astfel de informații. Chiar dacă în timpul deplasării ele vor fi observate mai greu, ține cont că autoturismul colantat va fi și parcat. Astfel, cu siguranță un număr considerabil de persoane va putea observa numele companiei, dar și informațiile de contact.
  • Design-uri care să atragă atenția – Dacă dorești să optezi pentru o colantare care cu siguranță va atrage atenția, un design colorat și complex nu va da greș. Poți opta pentru un desen abstract în culorile companiei sau chiar pentru o reprezentare de dimensiuni mai mari a logo-ului. Indiferent de varianta pe care o alegi, o firmă specializată în servicii de colantări auto publicitare îți va oferi rezultatul dorit.

Colantări auto – Ce avantaje îți sunt oferite?

Există o multitudine de beneficii de care poți profita în urma colantării unui automobil. De asemenea, nu doar compania ta va avea de câștigat, ci și protejarea mașinii va fi sporită. Astfel, iată care sunt principalele motive pentru care ar trebui să iei în considerare colantarea:

  • Consolidarea imaginii de brand – Toate elementele ce alcătuiesc imaginea de brand trebuie să se afle în concordanță. Vezi detalii la aceasta adresa. Printre ele se află și componente pe care nu toți le au în vedere, precum și promovarea prin colantări auto.
  • Preț accesibil – Comparativ cu vopsirea parțială sau totală a vehiculului, colantări auto reprezintă o variantă mult mai accesibilă ca și preț. Așadar, chiar și companiile ce nu dispun de un buget considerabil pot opta pentru o astfel de promovare.
  • Procesul nu necesită mult timp – Dacă numărul de mașini al firmei este limitat și ai nevoie de ele pe teren, procesul de colantare nu reprezintă un motiv de îngrijorare. În funcție de complexitatea designului pentru care optezi, durata poate varia de la 3 până la 5 ore.
  • Protejarea vehiculului – Pe lângă multiplele beneficii de care poate avea parte brandul, automobilul este și el protejat prin intermediul colantilui.
  • Repararea ușoară a problemelor ce țin de imaginea autoturismului – Prin intermediul colantului poți să acoperi zgârieturile fine sau vopseaua sărită.

Selectează și tu cele mai bune alternative de promovare ale brand-ului tău și profită de rezultate. Doar printr-o strategie bine pusă la punct și prin mijloacele potrivite poți obține rezultatele la care visezi!

Copyright imagini: fuel.ro

Cookies