ÎN BUCUREȘTI

Clotilde Armand ajunge la DNA în disputa cu Romprest. Primăria Sectorului 1 a predat procurorilor contractul cu firma de salubritate

Clotilde Armand ajunge la DNA în disputa cu Romprest. Procurorii Direcției Naționale Anticorupție au primit de la Primăria Sector 1 contractul de delegare a gestiunii de salubrizare, încheiat în anul 2008 între Consiliul Local și compania Romprest Service SA.

Clotilde Armand ajunge la DNA în disputa cu Romprest. Anunțul a fost făcut de primarul Clotilde Armand printr-o postare pe pagina sa de Facebook.

Clotilde Armand ajunge la DNA în disputa cu Romprest

Actualul primar al Sectorului 1, Clotilde Armand, a intrat în conflict cu Romprest după ce a refuzat plata unor facturi pe care le considera emise nelegal. Motivul invocat de edil: prețurile serviciilor din contractul semnat în 2008 au fost ajustate de două ori, prin contracte adiționale, votate în Consiliul Local.

”Primăria Sectorului 1 a predat procurorilor Direcției Naționale Anticorupție contractul de delegare a gestiunii de salubrizare, încheiat în anul de 2008 între Consiliul Local și Compania Romprest Service SA. precum și toate actele adiționale.

Cei care au prejudiciat cetățenii Sectorului 1 cu peste 117 milioane de lei să fie trași la răspundere. Avem încredere în Justiție”, a scris, pe Facebook, Clotilde Armand.

Raportul ANRSC, Autoritatea Naţională de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice, pentru Primăria Sectorului 1 indică faptul că instituția trebuie să recupereze “imediat” toate sumele nelegal plătite către operatorul de salubritate Compania Romprest Service SA.

Șase măsuri clare pe care Primăria Sectorului 1 trebuie să le rezolve urgent

Raportul ANRSC cuprinde șase măsuri clare pe care Primăria Sectorului 1 trebuie să le ducă la îndeplinire urgent:

– Autoritățile publice locale trebuie să adopte toate măsurile necesare în vederea calculării și recuperării sumelor nelegal plătite către operatorul Romprest Service SA (Termen: imediat);

– Autoritățile publice locale trebuie să adopte, printr-un act adițional, reducerea duratei contractului cu Romprest Service SA la 18 ani. (Termen: 15 octombrie);

– Autoritățile publice locale vor proceda la eliminarea tarifului de staționare a tuturor utilajelor din parcul auto. (Termen: 30 septembrie);

– Autoritățile publice locale trebuie să elaboreze și să aprobe documentația de atribuire a activității de sortare a deșeurilor de pe raza Sectorului 1 și vor iniția procedura de atribuire a contractului de delegare a gestiunii (Termen: 15 iunie);

– Autoritățile publice locale trebuie să adopte măsurile administrative necesare pentru modificarea, prin act adițional, a contractului cu Romprest, în concordanță cu prevederile legilor de salubrizare a localităților, privind regimul deșeurilor și a actului normativ care vizează serviciile comunitare de utilități publice (Termen: imediat);

 

– Autoritățile publice locale trebuie să aprobe includerea contribuției pentru economia circulară în tarifele distincte pentru gestionarea deșeurilor de hârtie, metal, plastic și sticlă colectate separat, respectiv pentru gestionarea deșeurilor reziduale colectate separat (Termen: imediat).


Recomandarile noastre

Parteneri

Back to top button