Ciucu face ce poate, cu 21 de angajați infectați deja cu COVID. Primăria S6 suspendă relaţia directă cu publicul până pe 29 martie: Rămânem în online!

19 mart. 2021
123 Afișari
Ciucu face ce poate, cu 21 de angajați infectați deja cu COVID. Primăria S6 suspendă relaţia directă cu publicul până pe 29 martie: Rămânem în online!

Primăria Sectorului 6 al Municipiului Bucureşti suspendă activitatea directă de relaţii cu publicul începând de joi, 18.03.2021, până în data de 29.03.2021, ca urmare a infectării a 21 de angajaţi din instituţie cu virusul Sars-Cov-2, anunță instituția într-un comunicat.

La nivelul Primăriei Sectorului 6 au fost identificaţi, în cursul săptămânii trecute, 7 angajaţi infectaţi cu virusul Sars-Cov-2.

Primarul Sectorului 6, Ciprian Ciucu, în calitate de preşedinte al Comitetului Local pentru Situaţii de Urgenţă Sector 6, a dispus ca luni, 15 martie 2021, întreg personalul instituţiei să fie testat. În urma testării generale, s-a constatat că încă 14 angajaţi ai Primăriei sunt confirmaţi pozitiv, numărul total de funcţionari infectaţi cu Sars-Cov-2 ajungând astfel la 21 (dintr-un număr total de 220 de angajaţi).

Unde au fost angajații infectați

Aceeaşi situaţie s-a petrecut şi la sediul central al Administraţiei Domeniului Public şi Dezvoltării Urbane Sector 6, unde, în urma testării întregului personal, au fost confirmaţi pozitiv cu Covid -19, un număr de 14 angajaţi.

Comitetul Local pentru Situaţii de Urgenţă Sector 6 s-a întrunit ieri şi a decis, în urma analizei făcute la nivelul Primăriei Sectorului 6 şi la nivelul ADPDU Sector 6, ca sediile celor două instituţii, situate în Calea Plevnei, nr. 147-149, respectiv, în Intrarea Aviator Gheorghe Caranda nr. 9, să fie închise publicului, începând de astăzi, 18 martie 2021, până în data de 29 martie 2021. Angajaţii instituţiei vor lucra în sistem de telemuncă.

Ce decizie a luat Primăria Sector 6

De asemenea, s-a luat decizia ca activitatea de relaţii cu publicul să se realizeze exclusiv online sau prin intermediul serviciilor de poştă şi curierat, tot până la data de 29 martie 2021.

Informăm cetăţenii că, în perioada următoare, pot fi întâmpinate dificultăţi în comunicarea cu reprezentanţii instituţiei şi vor putea apărea întârzieri în comunicarea unor răspunsuri/acte/ rezoluţii.

Ne cerem scuze pe această cale şi îi asigurăm că sunt luate toate măsurile necesare pentru ca această situaţie să se încheie cât mai rapid, iar lucrurile să revină la normal.

Sesizările, cererile, petiţiile, documentele pot fi trimise, în continuare, la adresele de mail: [email protected] şi [email protected], precum şi pe adresa poştală – Primăria Sectorului 6, Calea Plevnei nr. 147-149, Sector 6, Bucureşti.

Cookies