ESENTIAL

Doi bucureşteni lasă traiul bun de acasă pentru a promova România în lume

Începând de sâmbătă, de la ora 9:30, cei doi îşi vor lăsa deoparte casele, familiile şi businessurile şi vor face acest tur al lumii pentru a îmbunătăţi imaginea României peste hotare. Pornind din Piaţa Constituţiei, Andrei şi Bogdan vor porni către ţările asiatice şi vor face prima oprire la Cernăuţi, iar apoi la Kiev. Pe harta destinaţiilor vor urma, după Ucraina, Georgia, Armenia, Iran, Pakistan, India, Nepal, vor încerca să intre în Butan, Burma, Cambodgia, Vietnam, Tailanda, Malaezia, Indonezia, Australia, Noua Zeelandă, Peninsula Arabică şi apoi să traverseze în Africa.

Numele României va fi auzit în peste 90 de ţări. Pe lângă valorile culturale autohtone, locuitorii statelor sărace din Asia şi Africa vor afla şi că ţuica românească este un bun dezinfectant, dar şi că pot folosi anumite plante medicinale, care cresc numai pe plan local, pentru tratarea unor afecţiuni.

La finele lunii septembrie, cei doi vor să fie în Noua Zeelandă şi să prindă acolo Campionatul Mondial de Rugby. Din Siberia până în Africa, Andrei şi Bogdan se vor expune temperaturilor extreme, vor identifica şi filma particularităţi geografice, culturale sau antropologice, dar vor promova şi brand-urile şi produsele autohtone. ”Vom încerca să le arătăm oamenilor cum este România şi cum sunt românii de fapt, vom încerca să îmbunătăţim viaţa unor oameni cu produse româneşti. Vrem să le arătăm unde este România pe hartă, să ştie că ţara noastră este în Europa şi are deschidere la Marea Neagră. Ne-am dori ca şi Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului să ne susţină iniţiativa. Până acum am încercat să obţinem ajutorul ministerului, dar nu am reuşit, probabil că nu am apelat la cine trebuia. Chiar şi aşa, noi vom continua să cerem sprijinul MDRT pentru campania noastră de promovare a ţării”, a declarat pentru B365.ro, Andrei Georgescu, unul dintre participanţii la expediţia Ro Quest.

Loredana Albu, managing partner Be Igloo – partenerul oficial al expediţiei, care va asigura campania de PR şi promovare -, a precizat că s-ar bucura enorm dacă ar vedea că la această expediţie de promovare a ţării ar contribui şi ministerul condus de Elena Udrea.

Pentru cei 400.000 de kilometri în jurul lumii, cei doi au nevoie de circa 500.000 de euro pe an. Bogdan şi Andrei vor ca, din banii strânşi, să doneze 2% către victimele accidentelor rutiere din România. Pe parcursul călătoriei, tinerii vor promova şi campania de conştientizare socială „Condu cu prudenţă! – Viaţa şi siguranţă sunt mai valoroase decât adrenalina şi viteza”.


Recomandarile noastre

Parteneri

Back to top button