BAZAR

Lidl face angajări: 2.450 lei brut pe lună – vânzător, 6.000 lei – şef de magazin

Lidl România caută, în prezent, noi angajaţi, cu experienţă, pentru unitatea situată pe Bulevardul Iuliu Maniu din Capitală. Un afiş lipit pe geamul magazinului din cartierul Militari arată că bucureştenii care vor lucra în cadrul companiei vor fi remuneraţi, lunar, cu sume ce depăşesc atât venitul mediu pe economie, cât şi media salariului oferit în comerţul autohton. Cei care vor să lucreze pentru unităţile din Capitală ale retailer-ului german pot avea venituri brute de până la 2.450 de lei, ca lucrători comerciali, 3.700 de lei, pentru şefii adjuncţi, şi 6.000 de lei pentru şefii de magazin. Salariile nete maxime oferite de companie pentru aceste poziţii pot ajunge până la 1.730 de lei, 2.594 de lei şi, respectiv, 4.208 lei.

Reprezantanţii Lidl susţin că, ”pentru performanţele lor”, angajaţii încasează aceste salarii peste medie. De asemenea, aceştia mai precizează că veniturile menţionate pe afişul de la unitatea din Militari reprezintă sumele brute de bază acordate, la care se adaugă alte sporuri precum cele de noapte sau pentru zilele nelucrătoare. Începând din toamnă, managerii companiei vor ca salariile angajaţilor să fie corelate cu timpul de lucru pontat electronic.

Remuneraţia angajaţilor Lidl variază de la caz la caz, în funcţie de post şi de experienţa în domeniu.

Într-o unitate comercială Lidl, în funcţie de mărimea magazinului, sunt între 20 şi 50 de angajaţi, care ocupă diferite funcţii, lucrător comercial, şef adjunct de magazin şi sef de magazin. Salariaţii Lidl lucrează în două ture, cu ”pauzele de lucru prevăzute de legislaţia muncii”. Activitatea lucrătorilor din magazin începe dimineaţa de la ora 06:00 sau de la 06:30, iar programul angajaţilor se încheie la ora 22:30 sau 23:00, în funcţie de orarul unităţii comerciale.

Citeşte şi Patriciu rămâne fără băcani – din culisele Mic.ro: “Situaţia nu e roz, era odată”

Cum poţi ocupa unul din posturile vacante

Cei care vor să aplice pentru unul din locurile de muncă disponibile îşi pot depune CV-ul şi scrisoarea de intenţie direct la magazinele în care există posturi vacante, online, la adresa indicată pe site-ul companiei sau prin intermediul unuia dintre cele mai mari site-uri de recrutare de la nivel local.

Lucrătorul comercial sau vânzătorul, după cum este specificat pe anunţul de angajare de la magazin, se ocupă de operarea caselor de marcat, este amabil şi îi deserveşte rapid pe clienţi, respectă procedurile cu privire la manipularea banilor, cunoaşte normele de pe segmentul produselor alimentare şi nealimentare, depozitează, manipulează şi aranjează produsele la raft, menţine ordinea şi curăţenia la locul de muncă, verifică termenele de valabilitate ale produselor, are grijă ca cerinţele necesare la recepţia mărfii să fie îndeplinite şi participă la realizarea inventarelor.

Candidatul ideal pentru poziţia de vânzător, în timpul programului de lucru, trebuie, neapărat, să fie orientat către clienţi, lucrează cu plăcere într-o echipă, denotă angajament personal şi flexibilitate, iar experienţa în domeniu cântăreşte mai mult la angajare.

Șeful adjunct menţine principiile companiei, ale conducerii şi de comportament, se ocupă de amplasarea şi prezentarea mărfii spre vânzare, de activitatea de încasare, le oferă consiliere clienţilor, gestionează stocurile, pregăteşte şi reaşeză articolele pentru promoţiile săptămânale, pune în practică principiile de igienă, coordonează echipa şi îi ţine locul şefului de magazin atunci când acesta lipseşte.

Candidatul ideal pentru poziţia de şef adjunct la Lidl este amabil, rezistent la stres, are o capacitate organizatorică dezvoltată, lucrează ”independent şi orientat către succes”, este dornic să se implice în ceea ce face şi să preia anumite responsabilităţi şi se poate impune uşor. Candidaţii care au o pregătire profesională încheiată în sectorul comercial şi experienţă profesională în domeniu sunt preferaţi la angajare.

Șeful de magazin, ca şi adjunctul său, menţine principiile companiei, ale conducerii şi ale administraţiei, gestionează marfa, consiliază clienţii, pune în practică principiile de igienă, se ocupă de preluarea şi prezentarea mărfii la vânzare, pregătirea, plasarea promoţiei săptămânale şi rearanjarea articolelor din promoţiile precedente, dar şi de activitatea de încasare. Spre deosebire de subalternul său, şeful de magazin mai coordonează echipa şi planifică programul angajaţilor, planifică şi asigură indicii, pregăteşte, derulează şi evaluează inventarele.

Candidatul ideal pentru postul de şef de magazin la Lidl este amabil, rezistent la stres, a absolvit studii comerciale, are capacitate de conducere şi spirit de echipă, comunică uşor, se remarcă prin capacităţile sale organizatorice, este orientat către rezultat, are putere de convingere şi motivare a echipei. Și în acest caz, experienţa în domeniu constituie avantaj.

Indiferent de poziţia pentru care aplică, viitorii angajaţi ai Lidl participă la training ca să se pregătească pentru noul loc de muncă şi să fie formaţi pentru a răspunde cerinţelor companiei.


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button