Știri București

Cine a pus un banner uriaș și înfricoșător pe Magheru: „Se sufocă. Ne imploră. Regretă”. Campanie dură pro-vaccinare, în București

De câteva zile, pe bulevardul Magheru este amplasat un bannerul uriaș cu mesajul „Se sufocă. Ne imploră. Regretă”. Este vorba de o campanie dură, pro-vaccinare, din București, dezvoltat de Comitetului Național de Vaccinare București, într-un parteneriat pro-bono alături de doi publicitari cunoscuți din România.

Banner uriaș, cu mesajul cu mesajul „Se sufocă. Ne imploră. Regretă”, a fost amplasat încă de săptămâna trecută pe fațada blocului Scala de pe bulevardul Magheru, din Capitală. Cu toate că nimeni nu a știut inițial ce e cu el, ulterior s-a aflat că este vorba de un parteneriat pro-bono făcut de Comitetului Național de Vaccinare (CNCAV) cu un publicitar cunoscut din București.

Șerban Alexandrescu și Cristian Movilă sunt cei doi publicitari care au demarat campania pro-bono cu un puternic impact emoțional, într-o zonă extrem de circulată a orașului.

Cine a montat un banner uriaș, cu mesaj dur, în București

Mesajul este unul provaccinare, cu un impact dur, și până acum s-au cunoscut autorii campaniei. Totuși, Alina Moisoi, responsabil de comunicare al Comitetului Național de Vaccinare, a explicat, pentru Libertatea, că este vorba de un parteneriat între CNCAV și un publicitar, în cadrul unui campanii de conștientizare și responsabilizare cu privire la importanța vaccinării în România.

„Este vorba un parteneriat cu un publicitar, pro-bono, parte a unei campanii care va fi lansată săptămâna viitoare, cu scopul de a face românii să conștientize că vaccinarea e singura soluție pentru a învinge pandemia”, a explicat, Alina Moisoi, responsabil de comunicare al Comitetului Național de Vaccinare.

„Se sufocă. Ne imploră. Regretă”, spune textul de pe banner

„Se sufocă. Ne imploră. Regretă”, acestea sunt sunt cuvintele tipărite pe banner, care vin în completarea unori imagini surprinse în secțiile de ATI din România, acolo unde doctorii încearcă să depășească acest moment sensibil din pandemie, cu mii de infectări și sute de oameni care mor zilnic de COVID-19.

„Oficializarea acestei acțiuni va fi făcută săptămâna viitoare. E un prim pas în cadrul unei campanii. Ideea principală este că imunizarea ne poate ajuta să învingem pandemia. Adică, dacă tot avem soluția vaccinării, hai s-o folosim, acesta este mesajul strategiei. Agenția de publicitate cu care colaborăm lucrează pro-bono”, a mai spus Alina Moisoi.

Ce spun publicitarii care au demarat această campanie publicitară

Șerban Alexandrescu și Cristian Movilă au pornit pe cont propriu această campanie națională cu imagini extrem de dure prin care li se arată oamenilor la ce riscuri uriașe se supun dacă nu se vaccinează.

′’Dorința e una și puțința e alta. Nu poți cu o campanie, trebuie o acțiune concertată de măsuri. Doar așa poți să clintesti peste 65%″, a explicat Șerban Alexandrescu, specialist publicitate, cel care a compus mesajul campaniei, pentru Știrile Pro TV.

De asemenea, Cristian Movilă, a creat imaginile care reușesc să impacteze prin duritatea lor.

“Sper ca imaginile mele să funcționeze ca un fel de fereastră spre un loc unde nu cred că există cineva pe planeta asta să-și dorească să ajungă în ATI″, a explicat și Cristian Movilă, creatorul imaginilor.

Mii de români, vreo trei mii mai exact, au decedat doar în ultimă săptămână la nivel național din cauza coronavirus. Mai mult, vreo 90% dintre aceștia nu erau vaccinați.


Recomandarile noastre

Parteneri

Back to top button