ARHIVA B365

Cinci curse de pe Otopeni au întârzieri de peste 3 ore, una este anulată

Patru curse aparţinând companiei aeriene Tarom şi una a Turkish Airlines, care ar fi trebuit să ajungă în această dimineaţă pe aeroportul Otopeni, înregistrează întârzieri la aterizare mai mari de trei ore, informează oficialii aeroportului, citaţi de newsin.ro. De asemenea, cursa de la Munchen către Bucureşti a fost anulată marţi.

Cele patru curse Tarom care au întârzieri mai mari de trei ore ar fi trebuit să vină de la Suceava, Baia Mare, Timişoara şi Chişinău şi ar fi trebuit să aterizeze pe aeroportul Henri Coandă în jurul orei 7 dimineaţa.

Conform normelor în vigoare, în cazul în care zborurile înregistrează întârzieri, pasagerii au dreptul să fie informaţi asupra duratei de întârziere şi, după caz, asupra anulării unui anumit zbor. În plus, aceştia beneficiază de asistenţă, respectiv băuturi răcoritoare, masă şi cazare în situaţia refuzului la îmbarcare, al anulării zborului, şi al întârzierii. De asemenea, pasagerii pot alege între rambursarea preţului biletului şi redirecţionarea către destinaţia finală în cazul anulării zborului, iar dacă întârzierea este mai mare de cinci ore, pasagerii au dreptul la rambursarea integrală a costului biletului de avion. Conform hotărârii Curţii Europene de Justiţie, pasagerii au dreptul la compensare în cazul întâzierii prelungite, adică dacă aceştia ajung la destinaţia finală cu trei ore sau mai mult după ora de sosire prevăzută iniţial de operatorul de transport aerian.


Recomandarile noastre

Parteneri

Back to top button