Cifre remarcabile pentru Media Consulta International, unul dintre liderii companiilor independente de publicitate cu capital integral românesc. Mihai Craiu: creștere de 20% a cifrei de afaceri, înregistrată anul trecut (P)

13 mai 2024
114 afișări
Cifre remarcabile pentru Media Consulta International, unul dintre liderii companiilor independente de publicitate cu capital integral românesc. Mihai Craiu: creștere de 20% a cifrei de afaceri, înregistrată anul trecut (P)
Cifre remarcabile pentru Media Consulta International, unul dintre liderii companiilor independente de publicitate cu capital integral românesc. Mihai Craiu: creștere de 20% a cifrei de afaceri, înregistrată anul trecut | Sursă foto: Media Consulta International

Media Consulta International este o companie care a reușit de-a lungul timpului să-și extindă operațiunile în varii piețe europene și în diferite domenii de activitate. Aceasta a stabilit birouri în mai multe capitale și a ajuns, în timp, unul dintre principalii jucători de pe piața contractelor guvernamentale câștigate în România prin proceduri transparente organizate de SEAP.

Mihai Craiu și Media Consulta International: Navigând cu succes prin provocările pieței europene

CEO-ul companiei Media Consulta International, Mihai Craiu, a declarat:

Anul 2023 a înregistrat o creștere de 20% a cifrei de afaceri în România, atingând un volum consolidat de afaceri pe piețele europene triplat față de anul precedent, cu expunere în 5 direcții de afaceri diversificate.

Media Consulta International are o experiență vastă pe piața românească, desfășurându-și activitate de 20 de ani. A ajuns să fie unul dintre liderii companiilor independente de publicitate cu capital integral românesc.

Fiind condusă de Mihai Craiu, la acest moment compania activează în 5 linii de business:

  • Divizia de Publicitate Full Service
    • Aceasta generează 55% din profitul raportat și are clienți majori precum: Grupul PremiqaMed din Viena Austria, Banca Transilvania, Perfect Tour, Fabrica de Peste și Salate- Negro 2000, Fabrica de sucuri naturale Ana Are, Vinurile dobrogene Clos des Colombes, Worwag Pharma pana in 2021, grupul Varta.
  • Divizia Barter Media Bank
    • Generează 8% din profit.
  • Divizia de Licitatii Guvernamentale și Evenimente Speciale
    • Aceasta contribuind cu 10% din profitul companiei.
  • Divizia Hospitality
    • Gestionează investiții proprii în unități din Spania, Franța și SUA, aducând 5% din profit.
  • Divizia de Real Estate și Digital Outdoor
    • În colaborare cu grupul chinez Nexnovo din Shenzen, cu o contribuție de 22% din profit pe clădirile proprii din București.

Conform rapoartelor realizate de către site-ul ListăFirme, Media Consulta International a fost atât stabilă, cât și profitabilă în toți cei 20 de ani de activitate.

Având capitaluri pozitive și linii de finanțare active și diversificate, compania a devenit un lider pe piața publicității independente din România. De asemenea, compania este și un partener de încredere al guvernului.

Media Consulta International a câștigat contracte importante în ultimii 10 ani.

După cum declara încă din 2009 Mihai Craiu, într-un podcast al lui Iulian Comanescu, și-a dorit ca firma să devina leader într-o piață a publicității de stat care numără puțini jucători profesioniști așa cum este Media Consulta International.

În plus, prin Media Consulta se concentrează pe afaceri cu statul și spune apăsat că vrea să devină lider pe piața publicității de stat, care e între 60 și 100 de milioane. – spunea Mihai Craiu în 2009.

La o distanță de 15 ani, compania sa reușește aceasta performanță. Dovadă în acest sens sunt sutele de proiecte derulate pentru corporația numită Guvernul României, sutele de scrisori de recomandare și de aprecieri primite in scris de la partenerii guvernamentali.

Iată întreg interviul acordat în urmă cu 15 de Mihai Craiul:

Alte proiecte și inițiative în care compania a fost implicată:

  • Crearea postului de televiziune local Dobrogea TV, vândut cu succes către Grup Servicii Petroliere din Constanța,
  • Crearea Școlii de Televiziune Tudor Vornicu, vândută către grupul Scandinavian Broadcast Systems/Prima TV.

De asemenea, Media Consulta International se ocupă și de crearea de conținut online, inclusiv prin relansarea și diversificarea Săptămânii Financiare în diferite formate, precum emisiunea TV și podcastul, și prin canalul propriu de comunicare pe YouTube – Săptămâna Financiara.

Compania reprezintă un model de business antreprenorial. Aceasta are o capacitate de răspuns uriașă fata de cererile oricărui client, fiind capabilă să mobilizeze răspunsuri rapide și eficiente într-o structură de tip umbrelă. Are până la 300 de angajați independenți, fiecare dintre aceștia având propria companie autonoma de servicii.

Intern, firma operează cu 12 angajați și 40 de colaboratori permanenți pentru toate liniile de business. În plan internațional, există un total de 10 angajați și 20 de colaboratori independenți. Aceștia se ocupă exclusiv de promovare și vânzare împreună cu alte servicii conexe.

Media Consulta International are birouri deschise în:

  • Franța,
  • Spania,
  • Italia,
  • UK,
  • Germania.

Indicatorii macroeconomici realizați de Media Consulta International ca solvabilitate, ROI , ROE și lichiditate, plasează compania în zona jucătorilor cei mai mari din domeniul sau de activitate.

Elemente de baza în construcția bugetului Media Consulta International sunt:

  • Stabilitatea financiara,
  • Capitalurile proprii,
  • Knowledge-ul profesional,
  • Echipele de experți implicate în proiecte,
  • Relațiile externe din piețe și culturi diferite,
  • Liniile de finanțare internaționale.

Compania deține o echipă bine pregătită profesional, alcătuită din consultanți de business cu experiență și specialiști în marketing, publicitate, audit și strategie financiară cu o experiență acumulata în peste 15 ani, cursuri de specializare și recomandări din partea clienților și instituțiilor statului.

Recent, compania a câștigat un contract important pentru o campanie publicitară la TV și radio pentru Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului. Finanțarea este din fonduri europene cu o ofertă de 499.000 lei (100.000 €).

Contractul poartă denumirea generică: „Management de calitate și performanță în cadrul MEEMA, pentru reducerea poverii administrative și dezvoltarea IMM-urilor inovatoare – Operational Capacitate Administrativa – POCA”.

Acesta presupune educarea și interconectarea antreprenorilor prin intermediul unei platforme digitale, cu scopul de a pune la dispoziția întreprinzătorilor o gamă vastă de resurse și informații relevante pentru întreprinderile mici si mijlocii, start-up-uri și scale-up-uri afacerilor.

Ministerul își dorește să promoveze platforma digitală IMM MENTOR ca fiind un centru de resurse și informații pentru antreprenori, astfel însât aceștia să poată să-și desfășoare activitatea în mod sustenabil precum.

Printre informațiile oferite se numără și:

  • Cum să înființezi sau să dezvolți o afacere,
  • Evenimente de business,
  • Târguri,
  • Legislație,
  • Surse de finanțare,
  • Oportunități de afaceri,
  • Planificare strategică,
  • Gestionare și eficientizare a vânzărilor,
  • Eficientizarea activității IMM-urilor prin instrumente de cercetare de piață,
  • Recomandări de clienți și furnizori cu ajutorul inteligenței artificiale,
  • Solicitări ale investitorilor,
  • Oportunități furnizate de către consilierii economici din rețeaua externă a MEAT și altele.

Compania Media Consulta International are cele mai multe licitații câștigate transparent pe SEAP cu corporația numită Guvernul României pentru contracte de publicitate, din care se remarcă cele pentru promovarea municipiului Craiova, condus de Lia Olguța Vasilescu, și cele cu Ministerul Economiei, cu ANRE sau INSP precum și cu APIA.

Cu o experiență de aproape 12 ani în trustul Intact și în domeniul media și comunicare, Mihai Craiu, proprietarul Media Consulta, este recunoscut ca un lobbyist, creator și integrator de strategii de comunicare.

Compania sa oferă o gamă largă de servicii, inclusiv strategie de business, consultanță juridică și fiscală, investiții strategice și planuri sustenabile, strategii de marketing și vânzări, relații publice și multe altele.

Visul meu ca antreprenor a fost sa offsetez sutele de mii de euro plătite statului roman ca taxe și impozite plătite de mine personal și de compania mea anual – cu profiturile obținute lucrând contracte guvernamentale – ceea ce e o politică de stat peste tot în lume la nivelul marilor guverne, declara Mihai Craiu.

În concluzie, Media Consulta International este un exemplu de succes în antreprenoriat, cu o reputație solidă și o capacitate de a livra soluții de calitate pentru clienți, consolidându-și poziția ca lider pe piața publicității și comunicării în România și în Europa.

Cookies