„CGS isi extinde echipa intrucat avem clienti noi si, in consecinta, ne implicam in proiecte noi, pentru care avem nevoie de personal. Printre joburilor scoase la concurs sunt atat locuri de munca nou create, cat si pozitiile ale caror ocupanti ori au promovat ori s-au orientat spre alte domenii. Suntem astfel intr-un proces de recrutare accelerata, un lucru deloc usor avand in vedere competentele lingvistice avansate si ansamblul de aptitudini pe care le cautam”, a aratat Vladimir Sterescu, country manager CGS in Romania, citat de wall-street.ro.
CGS furnizeaza companiilor solutii de outsourcing in 18 limbi straine: servicii de customer care, suport tehnic, help desk, telesales, precum si alte servicii externalizate pe multe verticale de business. In Romania, activitatea CGS este organizata in patru centre, respectiv in Bucuresti, Brasov, Sibiu si Targu Jiu.
Dintre cele 500 de posturi scoase la concurs de CGS, cele mai multe vor fi in centrele de suport din Bucuresti si Brasov, dar si din Sibiu si Targu Jiu. Candidatii din Bucuresti trebuie sa aiba cunostinte avansate de limba engleza, franceza, germana, spaniola, italiana, portugheza sau olandeza si, in cazul anumitor proiecte, pe langa acestea, si experienta in domeniul financiar sau tehnic pe zona de IT.
In Brasov, limbile straine cele mai cautate sunt limba engleza, maghiara, franceza, germana, spaniola si italiana, in timp ce, in Sibiu si Targu Jiu, CGS cauta cunoscatori de limba engleza, germana sau franceza. In aceste doua centre, insa, compania scoate la concurs si posturi care nu implica obligatoriu cunoasterea la nivel avanasat a unei limbi straine si care permit angajatilor sa aleaga un program de lucru flexibil de 4 ore, 6 ore sau 8, in functie de optiunile lor.
Selectia pentru posturile disponibile se face in urma unei analize a CV-urilor primite la departamentul de resurse umane al CGS, unde sunt selectati candidatii pentru primul interviu, care include teste de verificare a gradului de cunoastere a limbii straine solicitate pentru fiecare pozitie, avand in vedere ca personalul trebuie sa vorbeasca fluent limba postului pe care activeaza; pentru anumite pozitii, primul interviu cuprinde si verificarea cunostintelor tehnice.
Mai mult pe wall-street.ro.