Măsurile de reducere a birocrației la nivelul Administrației Publice Locale a Sectorului 2 vin în sprijinul cetățenilor care, astfel, nu mai trebuie să se deplaseze la Direcția Venituri Buget Local Sector 2 atunci când un notar le solicită un certificat fiscal.
Ca urmare a protocolului încheiat între Direcția Venituri Buget Local Sector 2 (DVBL Sector 2) și Camera Notarilor Publici București, toți notarii vor obține de la DVBL Sector 2 certificatul fiscal în format electronic, informează Primăria Sectorului 2 într-un comunicat de presă remis la redacție.
Conform sursei citate, în acest fel, persoana care are de rezolvat o problemă la un notariat, nu mai trebuie să meargă la sediul DVBL Sector 2 pentru obținerea certificatului fiscal.
După cum se ştie, Direcția Venituri Buget Local Sector 2 a implementat și o aplicație on-line prin care cei interesaţi se pot prezenta la sediul DVBL la data și ora aleasă, fără a mai sta la coadă, pentru a declara/radia clădiri/terenuri/auto.