Centura modernă a Bucureștiului: Lotul 1 al A0 Nord este la un pas de a avea constructor desemnat, anunță ministrul Transporturilor

22 mart. 2023
1106 Afișari
Centura modernă a Bucureștiului: Lotul 1 al A0 Nord este la un pas de a avea constructor desemnat, anunță ministrul Transporturilor
Centura modernă a Bucureștiului: Lotul 1 al A0 Nord este la un pas de a avea constructor desemnat, anunță ministrul Transporturilor. Sursa foto: Facebook/ Sorin Grindeanu

Ministrul Transporturilor a anunțat că Lotul 1 al Autostrăzii Bucureștiului (A0) Nord este aproape de a avea constructor desemnat. CNAIR a reconfirmat același câștigător pentru contractul de proiectare și execuție: o asociere româno-italiană.

Lotul 1 al A0 Nord este la un pas de a avea constructor desemnat

Lotul 1 al A0 Nord este ultimul rămas fără contract semnat pe întregul inel al Centurii moderne a Capitalei. Licitația pentru proiectare și execuție a fost lansată în urmă cu 4 ani, însă a trecut prin mai multe etape de contestații. Ultima contestație a fost făcută de grecii de la Intrakat și a fost admisă la Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor în ianuarie 2023.

Acum, după reevaluare, a câștigat, din nou, asocierea româno-italiană Impresa Pizzarotti & C Spa Italia S.p.a – Retter Projectmanagement.

Ultimul din cele 7 Loturi ale A0 (100,7 km) este la un pas de a avea constructor desemnat!

Comisia de evaluare a CNAIR a reconfirmat astăzi pentru contractul de proiectare și execuție a lucrărilor Lotului 1 din A0 Nord același câștigător, respectiv o Asociere româno – italiană, anunță ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, într-o postare pe Facebook.

Contractul pentru proiectarea și construcția Lotului 1 al A0 Nord valorează 815 milioane de lei, fără TVA. Finanțarea este asigurată din fonduri europene nerambursabile.

Termenul de finalizare al lucrărilor este de 34 de luni din momentul în care se va semna contractul, astfel: 12 luni pentru proiectare și 22 de luni pentru execuție.

Lotul 1 al A0 Nord va avea și două pasaje supraterane

Totodată, contractul prevede și executarea a două pasaje supraterane, transmite secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Irinel Ionel Scrioșteanu, pe Facebook:

  • Pasaj peste CF101 București – Pitești DN7, cu o lungime de 733 metri;
  • Pasaj peste râul Colentina, CF 300 București – Ploiești și CF Mogoșoaia – Buftea, cu o lungime de 650 metri.
Sursa foto: Facebook/ Irinel Ionel Scriosteanu
Sursa foto: Facebook/ Irinel Ionel Scriosteanu

Acest lot se află între A1 și DN1, de la Dragomirești la Corbeanca și are o lungime de 17,5 kilometri.

Dacă nu vor fi depuse noi contestații la actualul rezultat contractul va putea fi semnat în scurt timp, a conchis Sorin Grindeanu.

Cookies