Centura Buftea, etapa ofertelor. 7 constructori se întrec să facă un drum de aproape 6 km, care va deveni Varianta de ocolire a orașului din Ilfov

03 iul. 2023
915 afișări
Centura Buftea, etapa ofertelor. 7 constructori se întrec să facă un drum de aproape 6 km, care va deveni Varianta de ocolire a orașului din Ilfov
Centura Buftea, etapa ofertelor. 7 constructori se întrec să facă un drum de aproape 6 km, care va deveni Varianta de ocolire a orașului din Ilfov. Sursa foto: Facebook/ Irinel Ionel Scrioșteanu

Centura Buftea a ajuns la etapa ofertelor. Secretarul de stat în Ministerul Transporturilor anunță că au fost depuse 7 oferte pentru proiectarea și execuția Variantei de ocolire a orașului din Ilfov.

Centura Buftea, etapa ofertelor

Avem ofertanți pentru execuția Variantei de ocolire a orașului Buftea (Ilfov), a anunțat Irinel Ionel Scrioșteanu pe Facebook.

Luni, 3 iulie 2023, au fost depuse 7 oferte pentru proiectarea și execuția Variantei de ocolire a orașului Buftea, județul Ilfov, după cum urmează:

  1. Asocierea BOG’ART SRL – TRACE GROUP HOLD PLC (România – Bulgaria)
  2. CONSTRUCȚII ERBAȘU SA (România)
  3. Asocierea IBB-HIB ROMANIA SRL – IBB HAUS-UND INDUSTRIEBAU GMBH (România-Germania)
  4. ONUR TAAHHUT TAŞIMACILIK INŞAAT TICARET VE SANAYI A.Ş.
  5. PORR CONSTRUCT SRL
  6. Asocierea TRACON SRL – CHIRULLI ANDREA IMPRESA INDIVIDUALE (România – Italia)
  7. Asocierea X-WAY INFRASTRUCTURE SRL – CONCELEX SRL – TERRA GAZ CONSTRUCT SRL – HYDROSTROY AD (România – Bulgaria)

Varianta de ocolire Buftea are 5,7 km

Secretarul de stat în Ministerul Transporturilor spune care sunt caracteristicile VO Buftea:

  • 5,7 km lungime;
  • iluminat public;
  • 2 parcări, în care se are în vedere și montarea de sisteme de cântărire a autocamioanelor și de utilare a acestora cu stații de încărcare pentru autovehiculele electrice;
  • sistem de colectare și scurgere ape;
  • 3 pasaje:
    • pasaj peste calea ferată București-Ploiești (81,90 m lungime);
    • pasaj peste DJ101 (84,90 m lungime);
    • pasaj peste drum betonat (36,10 m lungime).
  • 3 intersecții la nivel:
    • intersecție giratorie la km 0+000 (începutul variantei intersectează DN 1A la km 17+100 și va asigura conexiunea cu nodul rutier al autostrăzii de centură București);
    • joncțiunea Variantei Ocolitoare cu DN 1A se face la km 21+700 (km 5+774 al Variantei Ocolitoare) utilizând Strada Metalurgiei;
    • intersecție (nod rutier) cu DJ101.
Sursa foto: Facebook/ Irinel Ionel Scrioșteanu
Sursa foto: Facebook/ Irinel Ionel Scrioșteanu

Contractul are o durată de 34 de luni

VO Buftea va veni în completarea investițiilor privind pasajul Mogoșoaia, lărgirii la 4 benzi a DN1A între Parc Mogoșoaia și DNCB și Autostrada Bucureștiului – A0. Aceasta va conduce la separarea traficului local de traficul de tranzit, producând beneficii atât la nivelul traficului de tranzit aferent DN1A, cât și la nivelul traficului local aferent tramei stradale a orașului Buftea, spune Scrioșteanu.

Contractul are o durată de 34 de luni, din care:

  • 10 luni – perioada de proiectare;
  • 24 de luni – perioada de execuție a lucrărilor.

Proiectul are o valoare estimată de 329.045.162,51 Lei, fără TVA, iar finanțarea este asigurată din fonduri externe nerambursabile din cadrul POT 2021 – 2027, bugetul de stat și/sau alte surse legal constituite.

Acest proiect va contribui la creșterea siguranței rutiere și a capacității de circulație, precum și la fluidizarea traficului pe drumurile naționale și se realizează la solicitarea și cu sprijinul Consiliului Județean Ilfov, prin domnul președinte Hubert Thuma și al primăriei locale Buftea, prin domnul primar Gheorghe Pistol, a conchis secretarul de stat în Ministerul Transporturilor.

Cookies