Cele mai bune strategii și servicii de optimizare SEO

de:
02 apr. 2019
1 afișări
Cele mai bune strategii și servicii de optimizare SEO

Dacă ai un site și te-ai hotarât să începi optimizarea lui pentru Google, cea mai sigură și mai simplă soluție este să aplezi la profesioniști. La IT eXclusiv vei avea parte mereu de surprize plăcute atunci când alegi servicii Optimizare SEO Site.

 

Optimizarea SEO implică o strategie complexă, ce necesită multă experiență și coordonare din partea unei persoane care știe foarte bine cum să combine toate opțiunile disponibile pentru a obține cele mai eficiente rezultate.

 

Orice începere a demersului de optimizare SEO are o miză foarte clară: obținerea unei poziționări cât mai bune în motoarlele de căutare pe anumite cuvinte cheie, atragerea unui trafic cât mai mare în site și, evident, generarea de conversii, oricare ar fi acestea în funcție de domeniu și de specificul de activitate.

 

Dacă dorești să apalezi la serviciile de optimizare SEO ale IT eXclusiv vei avea parte de următoarelor aspecte:

  • Optimizare SEO on page și off page

  • Optimizarea uzabilității site-ului

  • Rezultate vizibile

  • Măsurarea permanentă a realizărilor

  • Analiza competitorilor

  • Creșterea numărului de link-uri

  • Optimizarea pe cuvintele cheie vizate

  • Realizarea de conținut unic și relevant

  • Optimizare PR și Brand Awareness.

  • Prețuri competitive începănd de la 70 de Euro.

 

Optimizarea SEO eficientă aduce cu sine următoarele beneficii:

  • crește traficul pe site – produce rankare

  • asigura o mai bună vizibilitate a produselor, seviciilor

  • sporește reputația brandului

  • îmbunătățește indexarea site-ului

  • se adresează unor clienți mai bine targetați

  • produce rezultate durabile

  • aduce mai multe conversii.

 

Oricât de bine ar fi poziționat un website din punct de vedere SEO la un moment dat, dacă renunță la servicii sau nu respectă practicile agreate, poziția obținută se poate pierde ușor. Pentru a fi în atenția utilizatorilor, un site are nevoie mereu să fie dinamic și actualizat. Întotdeauna se schimbă câte ceva și apar provocări noi, cărorora și site-ul tău trebuie să le răspundă cu brio. Mereu trebuie aplicate noi strategii de promovare și venit cu idei inovatoare. În plus să nu uităm, competiția nu doarme niciodată!

 

Pentru a vă menține în permanență într-o poziție cât mai bună în motoarele de căutare este nevoie de:

1. Un site cât mai bine pus la punct, care să ofere vizitatorilor o experință cât mai plăcută de navigare. Experiența pe care o resimte utilizatorul atunci când vizitează un site are legătură cu mai multe aspecte: cu viteza de încărcare a site-ului și a paginilor, cu modul în care este structurat un website, cu felul în care este prezentată informația, cu rapiditatea cu care utilizatorul ajunge la informația căutată și își satisface nevoia de informare, de căutare și de achiziție. La fel de important este și aspectul unui site, structura, prezentarea și invitația la interacțiune.

Fără un aspect primitor și o experiență de navigre plăcută optimizarea SEO are de suferit, iar posibilitatea revenirii vizitatorului în site este limitată.

 

2. Promovarea prin conținut de calitate este o formă eficientă și măsurabilă, ce poate aduce beneficii reale pentru optimizarea SEO. Fie că alegem să atragem vizitatorii prin rețelele socilale, fie că ne decidem să cumpărăm link-uri pe site-uri cu autoritate, avantajele SEO sunt la fel de importante. În mediul online datorită multiplicării căilor de prezentare a mesajelor și datorită dezvoltării unor instrumente perfecționate de a face studii privind randamentul campaniilor, conținutul de calitate poate atrage mulți utilizatori în site și poate genera conversii spectaculoase.

Construirea unei strategii bazate pe link-uri de calitate și relevanță este foarte importantă. Cele mai bune backlink-uri nu vin neapărat din site-urile cele mai populare, ci din site-urile cele mai importante, legate de domenii de activitate interconectate cu cel al site-ului promovat.

De social media trebuie să ținem seama atunci când vrem să redirecționam un trafic important de clienți spre site.

Relația cu bloggerii și influencerii poate avea și ea o importanță capitală în promovarea valorilor unui brand.

 

3. Publicitatea plătită SEM (Search Engine Marketing) – PPC (Pay Per Click) poate influența semnificativ SEO.

Publicitatea plătită poate asigura o poziție privilegiata în căutări, poate aduce conversii spectaculoase și poate susține în egală masură și îmbunătățirea rezultatelor organice. Publicitatea plătită pe Google, Facebook. LinkedIn etc. este extrem de utilă atunci când vrem să promovăm un site pe anumite cuvinte cheie.

 

2. Un site care să nu fie responsive nu mai are ce căuta în 2019.

Telefoanele sunt parte integranta din viața noastră actuală, dinamică și legată de permanenta informare. Cu toții folosim telefonul pentru a căuta pe internet, pentru a comunica în afaceri sau cu prietenii, pentru a vedea produse, pentru a cumpăra, pentru a face rezervări, pentru a vedea filmulețe și înregistrări. Varianta responsive a unui site ajută foarte mult în procesele SEO.

 

Acestea sunt doar o parte dintre demersurile necesare pentru a îmbunătății optimizarea unui site. Pentru a beneficia de servicii SEO complete și de o strategie SEO complexă alegeți întotdeauna IteXclusiv.ro!

 

Cookies