Datorită poziționării locale eficiente, vei ajunge la clienții din zona ta. Fii prezent pe piața locală din regiunea ta, rămâi în fața concurenței și începe să îți dezvolți afacerea! Vrei să ajungi la clienții din zona ta? Cei mai mulți dintre ei te caută pe Google, de aceea merită să iei atitudine. SEO îți va permite să ajungi la clienți din regiunea, orașul, cartierul sau chiar strada ta. Totul depinde de specificul afacerii tale!
SEO local este o formă specială de optimizare pentru motoarele de căutare, care este deosebit de importantă pentru afacerile locale. SEO local, similar unor servicii optimizare SEO pentru motoarele de căutare, își propune să optimizeze site-ul tău, astfel încât să ajungă în primele poziții în Google. Spre deosebire de optimizarea simplă pentru motoarele de căutare, o înregistrare pe Google My Business asigurată de agenția Danco Vision contează și pentru SEO local.
SEO local este important în special pentru afacerile locale și pentru persoanele care conduc afaceri locale sau, mai exact, acele companiile care au clienți dintr-un anumit oraș. Cu alte cuvinte: toate companiile care nu operează la nivel național.
Motoarele de căutare pe Internet sunt una dintre cele mai mari surse de achiziție de clienți. Atragerea clientului potrivit pe piața locală crește șansele de a-l achiziționa și de a-ți vinde produsul sau serviciul. Din ce în ce mai mulți oameni caută afaceri folosind hărți Google. Optimizarea adecvată a cărții tale de vizită în Google Maps nu îți va permite doar să ajungi la o gamă largă de clienți potențiali, ci te va ajuta și să colectezi recenzii pozitive despre compania ta.
Dacă afacerea ta operează pe piața locală, afișarea acesteia pe Google ar trebui să fie o prioritate pentru tine șu mulți clienți potențiali caută serviciile sau produsele folosind motorul de căutare Google. De poziționarea locală vor beneficia în principal restaurante, magazine de papetărie și tot felul de companii de servicii.
Nu uita însă: clienții folosesc Google nu numai pentru a căuta produse sau servicii, ci și pentru a verifica recenzii, meniurile restaurantelor și listele de prețuri pe Google.
Există mai mulți factori principali care afectează aspectul site-ului tău în rezultatele căutării locale și în hărțile Google. Pentru a obține trafic local suplimentar, valoros, care îți va aduce noi clienți, toți factorii trebuie luați în considerare și optimizați în consecință.
Recenziile sunt un factor foarte important care influențează puterea brandului. Google acordă atenție nu doar părerilor lăsate pe profilul GMF, ci și din ce în ce mai des sunt luate în considerare și alte site-uri web de mare încredere. Acestea includ: Facebook, Booking, TripAdvisor, AirBNB și altele. Datorită recenziilor pozitive, compania ta poate câștiga noi clienți, așa că merită să ai grijă de un nivel ridicat de servicii. De aceea, merită să te asiguri că toți clienții mulțumiți îți lasă o părere pozitivă.
Faptul că alte site-uri web pe care Google le consideră de încredere conțin informații despre compania ta, o face pe aceasta de încredere. Este important ca datele de contact să fie adevărate și să se potrivească cu cele furnizate pe Google. Prezența companiei tale pe anumite portaluri este o modalitate ideală de a plasa mențiuni ale acesteia pe Internet, iar cu cât aceste portaluri sunt mai renumite, cu atât mai bine pentru afacerea ta.
Optimizarea paginii tale de afaceri adecvate îți afectează și vizibilitatea în rezultatele căutării locale. Iar datorită poziționării locale, poți câștiga mai mulți clienți care îți vor crește veniturile. Prezența în motoarele de căutare este un aspect important al promovării unei afaceri locale, așa că începe astăzi!