Noul flagship store (n.red – magazin reprezentativ pentru un brand) Terranova va avea o suprafaţă totală de 1.080 mp şi va fi cea mai mare unitate comercială din cele 15 deschise până acum de brand-ul italian în România.
Magazinul Terranova din Cocor va prezenta colecţii în avanpremieră, va asigura promoţii pentru clienţii fideli, dar va găzdui şi ediţii speciale sau evenimente de profil. “Deschiderea unui magazin Terranova în Cocor face parte din strategia noastră de a ne apropia de zonele în care clienţii noştri îşi petrec timpul, astfel încât cumparaturile să se îmbine firesc cu relaxarea şi cu un stil de viaţă urban. Poziţionarea Cocor şi facilităţile pe care le pune la dispoziţia clienţilor fac din acesta o destinaţie perfect adaptată aşteptărilor noastre pentru o locaţie premium, de tip flagship store”, a declarat Pierluigi Marinelli, development director Terranova.
“Prezenţa Terranova aduce valoare mixului de chiriaşi de fashion din Cocor, crescându-i atractivitatea şi oferind o multitudine de opţiuni stilistice pentru clienţii centrului comercial. Vom anunţa şi alte noi brand-uri, în scurt timp, atât pe segmentul de modă, cât şi de divertisment”, a anunţat Estera Enache, Senior Retail Consultant, DTZ Echinox, agenţia reponsabilă de încheierea tranzacţiei dintre brand-ul italian de fashion şi magazinul Cocor.
Procesul de modernizare Cocor va continua în perioada urmatoare, atât în zona de entertainment de 3.000 mp de la etajul 5, cât şi în zona de shopping, unde se prefigurează o creştere a mixului de retaileri. „Până la sfârşitul anului, clienţii noştri vor putea găsi în Cocor brand-uri noi, multe dintre ele cu un succes deja dovedit pe piaţă, dar şi un cinematograf multiplex şi o zonă de entertainment la ultimul etaj”, a declarat Mirela Mihăilescu, director comercial Cocor SA.
Brandul italian de fashion Terranova, creat în 1961, este prezent în 469 de magazine premium din 33 de ţări.