BAZAR

Cel mai mare magazin mobil, deschis în AFI Palace Cotroceni. Tranzacţiile se vor face pe tabletă

În noul magazin Vodafone nu vor exista birouri fixe, iar angajaţii vor putea oferi consultanţă sau realiza tranzacţii de pe tablete PC, oriunde în spaţiul magazinului.

„Mobilitatea defineşte atât design-ul magazinului (nu există birouri fixe), cât şi interacţiunea cu clienţii. Agenţii de vânzări pot să acorde consultanţă sau să efectueze tranzacţii cu ajutorul tabletelor, oriunde în spaţiul magazinului”, a precizat pentru ZF Mihai Ghyka, directorul comercial al Vodafone. El nu a oferit detalii despre valoarea investiţiei în amenajarea magazinului.
Situat pe locul fostului magazin Diverta, Vodafone Experience Store se întinde pe un spaţiu deschis de 500 de metri pătraţi la etajul 1 al mallului, şi le va permite clienţilor să testeze produsele şi serviciile oferite de companie, dar va putea fi utilizat şi pentru organizarea de evenimente. Vodafone a selectat şi o echipă specială de consultanţi care vor lucra în acest „supermagazin”, potrivit datelor companiei.

Până la deschiderea Vodafone Experience Store doar Orange mai avea un asemenea magazin cu un design deosebit faţă de restul reţelei, cunoscut sub numele de „Concept Store” şi care funcţionează din anul 2006 pe Calea Victoriei, în spaţiul ocupat anterior de magazinul „Muzica”.

Vodafone, numărul doi pe piaţa locală de telefonie mobilă, avea aproape 8 milioane de clienţi la finele lunii iunie şi a avut anul trecut afaceri de 802 mil. euro.

 


Recomandarile noastre

Parteneri

Back to top button