BAZAR

Cel de-al doilea magazin New Look, deschis joi în Băneasa Shopping City

Cel de-al doilea magazin al retailer-ului britanic de fashion a fost inaugurat, joi, în Băneasa Shopping City, după cinci zile de la deschiderea primei unităţi de pe plan local. Primii 200 de clienţi au primit cupoane de cumpărături în valoare de 60 de lei. Tot începând de joi, alte 500 de vouchere, constând în cadouri şi discount-uri, au fost puse la dispoziţia cumpărătorilor. Suprafaţa noului magazin este de 520 mp. Cu această suprafaţă de comercializare, unitatea din Băneasa Shopping City devine cel mai mare magazin al brand-ului, dintre cele lansate anul acesta în România.

La nivel local, produsele New Look vor avea preţuri începând de la 79 de lei pentru rochii, 49 de lei pentru jeans, 89 de lei pentru jachete şi 35 de lei pentru încălţăminte, iar suma medie cu care se vând accesoriile este de circa 49 de lei.

Managerii New Look au acţionat, pentru inaugurarea primelor magazine din România, asemenea unuia dintre principalii concurenţi direcţi, H&M, aducând în Bucureşti o echipă din străinătate, menită să îi pregătească, din punct de vedere profesional, pe angajaţii români.

Investiţia medie într-un magazin New Look se ridică la circa 500.000 de euro. Până la finele acestui an vor mai fi deschise alte două unităţi comerciale în Polus Center Cluj şi Maritimo Shopping Center din Constanţa. În total, compania a planificat, pentru următorii cinci – opt ani, deschiderea a 20 de magazine la nivel local. Astfel, New Look va investi în România, pe termen mediu, circa 10 milioane de euro.

New Look este reprezentată pe plan local de Genco Trade, parte a holdingului grec Fourlis Group, care dezvoltă în România şi franciza Intersport. Grupul elen Fourlis, fondat în 1950, operează, în special, companii din domeniul retailului de mobilier si decoraţiuni interioare, articole sportive, dar şi de pe sectorul distribuţiei de electronicasnice. Grupul deţine şi franciza IKEA în Grecia, Cipru şi Bulgaria, operând, în prezent, şapte magazine din reţeaua retailer-ului suedez. În 2010, Fourlis Group a raportat vânzări de 638,1 milioane euro şi un profit net de 15,1 milioane euro.

New Look este liderul vânzărilor de rochii, jeans şi pantofi în Marea Britanie, iar retailer-ul vinde o pereche de pantofi, la nivel global, la fiecare două secunde. Colecţiile New Look sunt înnoite la fiecare şase săptămâni, iar peste 200 de produse noi sunt aduse în magazine în fiecare săptămână, potrivit datelor companiei.

Retailer-ul de fashion britanic, fondat în 1969, deţine 613 magazine în Marea Britanie şi Irlanda, un punct de vânzare on-line şi 305 magazine în Franţa, care funcţionează sub brand-ul Mim. Compania mai are 27 de magazine New Look în Franţa şi Belgia, precum şi francize în Emiratele Arabe Unite, Bahrain, Kuwait, Egipt şi Arabia Saudită.


Recomandarile noastre


Parteneri

Știri – Gândul

Știri – CanCan.ro

Back to top button