Cea mai amplă campanie de dezinfectare împotriva COVID-19, în Sectorul 2 din Capitală

de:
13 mart. 2020
0 afișări
Cea mai amplă campanie de dezinfectare împotriva COVID-19, în Sectorul 2 din Capitală

Astfel, vineri, 13 martie 2020, echipele Primăriei Sectorului 2, alături de operatorul unic de salubrizare și cu sprijinul Poliției Locale Sector 2, au demarat acțiuni de spălare și igienizare a trotuarelor din apropierea tuturor spitalelor. Acțiunea a început la ora 12:00, cu zona perimetrală a Spitalului Clinic Colentina și va continuă cu restul spitalelor din sectorul 2.

În cursul nopții de 13-14 martie, pasajul pietonal Obor va fi închis și igienizat, iar duminică seară, după închiderea activității, Piața Obor, cea mai mare piață din România, va fi igienizată şi toate suprafețele vor fi dezinfectate.

CITEŞTE ŞI Se face dezinfecţie la locurile de joacă din Sectorul 2

Peste 100 de locuri de joacă din parcuri și din zonele publice vor intra într-un amplu program de dezinfecție realizat de Administrația Domeniului Public Sector 2, informează administraţia locală într-un comunicat de presă remis la redacţie. Detalii, aici. 

De asemenea, în zilele următoare, aleile pietonale, trotuarele din jurul bisericilor, parcurilor și alte zone cu flux intens pietonal vor fi igienizate şi dezinfectate. Pe timpul nopții, echipele A.D.P Sector 2 vor igieniza şi dezinfecta, prin rotație, toate locurile de joacă şi mini parcurile.

CITEŞTE ŞI Măsuri suplimentare de protecţie emise de Primăria Sectorului 2 împotriva coronavirusului COVID-19

Având în vedere situația generată de coronavirus, primarul Sectorului 2, Toader Mugur Mihai, a convocat, miercuri, 11 martie 2020, Comitetul temporar pentru prevenirea şi gestionarea infecțiilor cu COVID-19 de la nivelul sectorului 2, ocazie cu care au fost stabilite mai multe măsuri.

Printre măsurile suplimentare de protecţie stabilite de administraţia locală împotriva răspândirii coronavirusului se numără: 

– Sistarea desfășurării audiențelor până la finalul lunii martie 2020;
– Transmiterea către cetățeni a recomandării de a utiliza comunicarea preponderent electronică a petițiilor (email: [email protected] sau telefonul 021 209.6000) și de a evita, pe cât posibil, deplasarea la Centrul de Relații cu Publicul;
– Păstrarea unei distanțe de minim 1 m în dialogul cu funcționarii publici pentru serviciile pentru care este imperios necesară prezența la sediul autorității publice;
– Funcționarii care asigură serviciile de relații cu publicul și ordinea la nivel instituțional (Poliția Locala) vor avea grijă ca în holul de așteptare să nu fie mai mult de cinci persoane în același timp, precum și ca în dreptul fiecărui ghișeu să nu se afle mai mult de două persoane în așteptare;
– Dezinfecția frecventă (la fiecare oră) a mânerelor ușilor de acces în Centrul de Relații cu Publicul și a suprafețelor birourilor amplasate în incinta centrului;
– Funcționarii care asigură serviciile de relații cu publicul (Serviciul Registratură, Relații cu Publicul, decese, căsătorii) vor fi dotați cu mănuși de unică folosință și măști de protecție;
– Reducerea programului cu publicul la cel mult două zile/săptămână;
– Nebulizarea uscată săptămânal în clădire și zilnic la Centrul de Relații cu Publicul;
– Intensificarea comunicării prin intermediul telefonului/faxului și transmiterea documentelor electronic de către personalul din cadrul Primăriei Sectorului 2;
– Suspendarea temporară a programului de relații cu publicul pentru structurile din cadrul instituției unde există această posibilitate (Direcția Urbanism, Cadastru și Gestionare Teritoriu, Direcția Servicii Publice şi altele);
– Organizarea programului la nivel de instituției în 3 intervale orare cu începere de la orele 07.30; 08.30; 09.30.

Cookies