Câți călători are Linia Bucharest City Tour, la aproape o lună de la relansare

de:
20 mai 2013
0 afișări
Câți călători are Linia Bucharest City Tour, la aproape o lună de la relansare

În acest sezon cald, conducerea RATB și-a propus să atragă, în total, peste 60.000 de călători în cele patru autobuze turistice tip double – decker de pe linia Bucharest City Tour. În 20 de zile, de la 1 mai până în prezent, linia turistică a atras 4.500 de călători, conform datelor oficiale ale Regiei bucureștene.

Pentru a creşte cu 50%, față de anul trecut, numărul biletelor vândute pe această linie turistică, Regia a pregătit o campanie de promovare intensă, flyere şi hărţi colorate, menite să pună în evidenţă atracţiile turistice din Bucureşti, atât pentru români, cât şi pentru străini, și a încheiat mai multe parteneriate cu hoteluri și restaurante pentru a asigura o răspândire cât mai largă în rândul potențialilor călători.

Mai multe informații despre noutățile în Linia turistică Bucharest City Tour puteți citi aici: 

Schimbări radicale pe linia turistică Bucharest City Tour HARTA ATRACŢIILOR TURISTICE DIN CAPITALĂ

O primă noutate o reprezintă harta „Bucharest City Tour”, cu un design nou şi atractiv, care, pe lângă datele generale, privind traseul şi funcţionarea liniei (program, preţ, staţii), oferă şi informaţii despre posibilităţile de petrecere a timpului liber în Bucureşti. Reperele partenerilor din categoria cluburi-baruri-restaurante sunt marcate pe hartă cu diverse simboluri pentru a orienta turiştii către aceste locaţii. Harta va fi disponibilă, cu titlu gratuit, la recepţiile unităţilor hoteliere, la toate centrele de emitere şi reîncărcare carduri din reţeaua de vânzări RATB, la punctele de informare turistică, în aeroport şi în principalele gări din Bucureşti.

Începând din acest an, flyerele „Bucharest City Tour”, ce conţin informaţii generale bilingve privind linia turistică, sunt prezente în camerele hotelurilor partenere RATB în acest proiect (marcate în secţiunea albastră de pe harta „Bucharest City Tour”), precum şi în centrele de vânzare RATB, în punctele de informare turistică, în aeroport şi în principalele gări din Bucureşti.

De asemenea, în acest an, pe lângă ghidul audio în limbile română şi engleză, deja existent, clienţii au la dispoziţie un ghid audio în limba franceză şi, în scurt timp, vor avea şi unul în limba italiană.

Cele 14 staţii situate pe traseul liniei turistice oferă o imagine nouă, mult mai atractivă, datorită recolantării stâlpilor ce le marchează, cu un design unitar cu materialele informative tipărite.

Site-ul special dedicat proiectului „Bucharest City Tour”, http://bucharestcitytour.ratb.ro,  precum şi pagina de Facebook, https://www.facebook.com/bucharestcitytour au fost reactualizate, în acord cu noul concept de promovare, astfel că, începând din acest an, clienţii interesaţi au posibilitatea de a identifica cu mai multă uşurinţă obiectivele turistice şi culturale ale Capitalei.

Programul „Bucharest City Tour”-2013, derulat de Regia Autonomă de Transport Bucureşti, oferă turiştilor ce vizitează Capitala un concept modern, integrat modelelor aplicate cu succes în întreaga lume.

 

 

Cookies