Ce se ascunde în spatele cardului cadou de la H&M

de:
11 nov. 2010
72 afișări
Ce se ascunde în spatele cardului cadou de la H&M

La prima vedere, cardul cadou anunţat de H&M e o idioţenie. În condiţiile în care nu oferă niciun discount, e o simplă bucată de plastic. Clienţii trebuie să piardă timp pentru a-l încărca cu sume între un leu şi 250 de lei şi îl pot folosi ulterior pentru a-şi plăti cumpărăturile făcute în magazin. De ce n-ar plăti direct cash sau cu cardurile bancare?

Dacă analizăm însă plafonul maxim de încărcare al cardului, lucrurile încep să devină interesante. La anul, retailerul suedez îşi va face debutul pe piaţa bucureşteană în mall-urile AFI Palace Cotroceni, Băneasa Shopping City, Plaza România, Bucharest Mall şi în Unirea Shopping Center. Locuri în care mergi cu 250 de lei eventual doar dacă vrei să mănânci ceva sau să vezi un film, în niciun caz pentru a-ţi lua haine.

Aşadar, cardul cadou este un instrument cu ajutorul căruia retailerul H&M îşi promovează, în mod discret, punctul forte care i-a adus celebritatea în Occident: preţurile foarte mici.

Cookies