Ce program au magazinele PPC Energie din București, Giurgiu și Ilfov în prima săptămână din 2025. Program special este și la serviciul de call-center

31 dec. 2024
213 afișări
Ce program au magazinele PPC Energie din București, Giurgiu și Ilfov în prima săptămână din 2025. Program special este și la serviciul de call-center
Ce program au magazinele PPC Energie din București, Giurgiu și Ilfov în prima săptămână din 2025. Program special este și la serviciul de call-center. Foto: PPC România

Anul nou a sosit, iar PPC Energie îi anunță pe clienți ce program au magazinele din București, Giurgiu și Ilfov în prima săptămână din 2025, 1-7 ianuarie. Totodată, reprezentanții companiei au transmis informații și despre programul serviciului de call-center din această săptămână.

Ce program au magazinele PPC Energie din București, Giurgiu și Ilfov în săptămâna 1-7 ianuarie 2025

PPC Energie anunță că magazinele din București, din județul Giurgiu și din județul Ilfov vor fi închise în prima săptămână a noului an, perioada 1 – 7 ianuarie 2025.

În zilele libere legală din această săptămână, clienții trebuie să știe că serviciul de call-center va fi disponibil numai pentru informații în sistem automat: transmiterea indexului, detalii despre factură și sold.

Zilele libere legale vizate sunt următoarele:

  • 1-2 ianuarie 2025;
  • 6-7 ianuarie 2025.

În celelalte zile, serviciul de call-center va avea un program obișnuit.

PPC Energie și PPC Muntenia fuzionează

Începând cu 31 decembrie 2024, companiile PPC Energie și PPC Energie Muntenia, parte a grupului PPC în România, fuzionează. În urma fuziunii, contractul de furnizare și facturile clienților companiei PPC Energie Muntenia SA vor fi gestionate de către PPC Energie S.A., fără alte modificări. Toate drepturile și obligațiile din contractul actual rămân aceleași, anunță reprezentanții companiei.

Totodată, clienții PPC Energie vor avea acces la aceleași servicii și funcționalități esențiale prin intermediul platformei online www.PPCEnergy.ro, a aplicației web myppc.ppcenergy.ro și a aplicațiilor mobile myPPC.

În cazul în care aveți nevoie de asistență, puteți lua legătura cu echipa PPC Energie la numărul de telefon 021.9977, apelabil din România și din străinătate, de luni până vineri, în intervalul orar 8:00 – 20:00, cu excepția sărbătorilor legale. Tot la acest număr de telefon puteți cere informații despre facturi, solduri sau contracte și puteți activa servicii precum factura electronică. Solicitările scrise pot fi trimise la adresa de e-mail contact-energie@ppcgroup.com.

Le fel ca până acum, plățile se vor putea efectua online, prin direct debit sau transfer bancar sau din aplicația myPPC.

Clienții care preferă să plătească numerar trebuie să știe că există automate de plată de tip self-pay, amplasate în magazinele PPC Energie din București și zece județe (Arad, Caraș-Severin, Călărași, Constanța, Giurgiu, Hunedoara, Ialomița, Ilfov, Timiș și Tulcea), dar și în rețelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland și în alte magazine alimentare.

Ca noutate, pentru a veni în întâmpinarea clienților care doresc să poată achita factura direct în magazinele PPC Energie, în majoritatea acestora a fost implementată o soluție de plată prin POS.

Clienții pot folosi și aplicația myPPC, care poate fi accesată online sau poate fi descărcată pentru telefonul mobil în mod gratuit, de pe App Store, Google Play sau Huawei AppGallery. Aici primiți și puteți plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, vă puteți înregistra indexul sau verifica balanța de plată.

Te-ar mai putea interesa și:

Cookies