Ce minunății găsești în “Căsuța Galbenă” apărută în centrul Bucureștiului, pe la Piața Traian. E primul Pop-Up de infrastructură și ne ajută să rezolvăm mai multe probleme deodată

05 apr. 2024
25382 afișări
Ce minunății găsești în “Căsuța Galbenă” apărută în centrul Bucureștiului, pe la Piața Traian. E primul Pop-Up de infrastructură și ne ajută să rezolvăm mai multe probleme deodată
Ce minunății găsești în “Căsuța Galbenă” apărută în centrul Bucureștiului, pe la Piața Traian. E primul Pop-Up de infrastructură și ne ajută să rezolvăm mai multe probleme deodată | Sursa foto: Green Revolution

Articol susținut de Raiffeisen Bank

O  „Căsuță Galbenă” a apărut azi în București, în piața volantă Traian. E primul Pop-Up de infrastructură inaugurat, la intersecția dintre Bulevardul Unirii cu strada Nerva Traian, de Asociația Green Revolution, primul ONG de ecologie urbană nu doar din București, ci și din țară.

Este un proiect realizat în parteneriat cu Raiffeisen Bank România și Mastercard.

Ce e un Pop-Up de infrastructură, „Căsuța Galbenă” din București

Green Revolution și partenerii săi propun o soluție inovatoare pentru problema infrastructurii de sustenabilitate.Un spațiu care  integrează câteva elemente esențiale pentru o viață urbană cât mai prietenoasă cu mediul.

Concret, bucureștenii pot găsi, într-un singur loc:

🚲 O parcare securizată pentru biciclete BBOX, la care au acces cei care folosesc aplicația I’Velo, dezvoltată tot de Green revolution. Apariția acestor Pop-Ups de Infrastructură în zonele pline de blocuri din București le oferă bicicliștilor un spațiu în care își pot lăsa bicicletele, în perfectă siguranță. Soluția este, deseori, să urci cu bicla în spinare până în casă, oricare ar fi etajul la care stai.

📦 Un locker FANbox, dezvoltat împreună cu FANCurier. Practic, cumpărăturile online pot ajunge, astfle, și mai aproape de casa ta.

🔌 O stație de încărcare a mașinilor electrice, stație cu două puncte de încărcare. „Căsuța Galbenă” rezolvă, astfel, o altă mare problemă a bucureștenilor care stau la bloc, au mașină electrică și nu au niciun loc în vecinătate unde să poată să o încarce.

♻️ Un echipament smart de colectare a ambalajelor (doze, sticle, PET). Aici pot fi duse, deopotrivă, ambalaje SGR și NON SGR.

În plus, „Căsuța Galbenă” este echipată cu panouri solare.

De ce era nevoie de „Căsuța Galbenă” și cum ajută orașul un astfel de Pop-Up

Raluca Fișer, președinta Green Revolution, e convinsă că astfel de proiecte ajută comunitatea, pentru că vine în întâmpinarea unor nevoi reale și palpabile ale bucureștenilor:

Proiectele noastre răspund la problemele actuale ale societății. Bucureștiul are de atins obiective de decarbonizare a transportului, de colectare a deșeurilor, de reducere a poluării și de îmbunătățire a calității aerului, conform țintelor impuse de Comisia Europeană. Soluții există, singurul lucru de care este nevoie este prioritizarea omului în planificarea urbană sustenabilă. Pop-up-ul de infrastructură este un exemplu de astfel de soluție, care credem că va fi îmbrățișată de comunitatea din zonă. Obiectivul nostru este să continuăm să dezvoltăm astfel de proiecte în București până la finalul anului, urmând ca de anul viitor să mergem și în alte orașe ale țării.

Laura Mihăilă, Director de Marketing, Comunicare & CX, Raiffeisen Bank România, vorbește, la rândul său, despre importanța sustenabilității urbane și a inițiativelor ecologice, pe care compania pe care o reprezintă le susține activ și constant. 

Suntem parteneri Green Revolution încă de la lansarea I’Velo, primul program de bike-sharing și una dintre cele mai prolifice inițiative de ecologie urbană din România. Ne bucurăm că am intrat într-o nouă etapă de dezvoltare a parteneriatului și că împreună putem aduce, acum, o soluție inedită de sustenabilitate urbană. În toate demersurile de implicare în comunitate, venim cu o viziune orientată spre impact pozitiv și credem că putem aduce schimbări semnificative când ne concentrăm pe tot ceea ce ne unește: grija și dorința de a aduce îmbunătățiri reale în jurul nostru, iar primul Pop-up de sustenabilitate este un bun exemplu în acest sens.

Bucureștiul este un oraș extrem de aglomerat, e o realitate pe care o trăim zilnic cu toții, iar calculele aduc, în viitor, și mai mulți oameni în orașe. În aceste condiții, spune Ioana Gorgăneanu, Vice President, Head of Marketing & Communications Southeast Europe, Mastercard, proiecte precum astfel de Pop-Up-uri de infrastructură sunt tot mai necesare și mai importante pentru o viață urbană bună:

Până în 2050, se estimează că mai mult de două treimi din populația globală va locui în zone urbane. Odată cu accelerarea procesului de urbanizare, apar și provocări semnificative ce țin de necesitatea de a dezvolta comunități echitabile, sustenabile și inovative. Soluția la aceste provocări este transformarea digitală. În cadrul Mastercard, colaborăm activ cu parteneri publici și privați, precum și cu ONG-uri, pentru a oferi soluții pentru smart cities, de la infrastructură și mobilitate, la incluziune și dezvoltare economică. Suntem încântați să fim alături de Raiffeisen Bank și Green Revolution pentru acest proiect inovator, care, prin versatilitatea și utilitatea sa, va avea un impact pozitiv în comunitățile locale.

Amplasarea de astfel de Pop-up-uri de infrastructură va continua, în următoarele luni, și în alte cartiere din București. De asemenea, în viitorul apropiat, demersul vizează lansarea de invitații către toate brandurile și companiile sustenabile, pentru a-și crea un astfel de Pop-up de infrastructură personalizat.

Articol susținut de Raiffeisen Bank

Cookies