Ce îşi cumpără bucureştenii cel mai mult din magazinele online ale hypermarketurilor

de:
25 iul. 2013
0 Afișari
Ce îşi cumpără bucureştenii cel mai mult din magazinele online ale hypermarketurilor

„În topul celor mai vândute produse sunt apa, fructele, bananele în special, legumele şi detergenţii. În topul livrărilor, sectorul 1 este primul, urmat de sectorul 3, 4, 5, iar dintre localităţi Otopeni, Voluntari, Tunari, Popeşti Leordeni. 45% dintre clienti au cumparat cel putin de două ori”, a declarat Radu Butufei, director E-Commerce al Carrefour România.

Comanda minimă pentru livrarea la domiciliu este de 150 lei, iar taxa de transport este de 15 lei indiferent de adresa de livrare. Serviciul este disponibil pentru Bucureşti şi localităţile limitrofe, cu livrarea la domiciliu, putând fi comandate peste 10.000 de produse.

Dintre retaileri, reţeaua cash&carry Metro deţine un magazin online de birotică, pape­tărie, elec­tronice, electrocasnice, IT, cu­răţenie şi protocol, care se adresează persoanelor juridice, iar Cora urmează să lanseze coradrive.ro, prin care clientul face cumpărăturile online şi le ridică apoi din magazin.

Cookies