Ce firme au intrat în competiţia pentru trenul de la Gara de Nord la Aeroportul Otopeni

de:
27 mart. 2019
0 afișări
Ce firme au intrat în competiţia pentru trenul de la Gara de Nord la Aeroportul Otopeni

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA informează că luni, 25 martie 2019, ora 15.00, a fost termenul limită de depunere a ofertelor pentru proiectul Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord – Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti,Faza I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti (proiectare şi execuţie).

La licitaţia deschisă au depus oferte, în vederea atribuirii contractului sectorial de Proiectare şi Execuţie, Faza I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti, următorii operatori economici: Asocierea SC ARCADA COMPANY SA – SC ISPCF SA – DB ENGINEERING & CONSULTING GMBH (România-Germania) PORR CONSTRUCT SRL (Austria) MAPA INŞAAT VE TICARET A.Ş. (Turcia).

Valoarea totală estimată a contractului, care are o durată de 14 luni (2 luni pentru proiectare şi12 luni pentru execuţie), este de 420.113.085 lei, fără TVA, sursa de finanţare fiind asigurată din Fonduri de Coeziune şi Buget de Stat, aferente cadrului financiar 2014-2020.

Obiectul contractului „Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord – Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti” Faza I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti, are drept scop asigurarea unei legături directe între Gara de Nord Bucureşti şi Aeroportul Internaţional Henri Coandă prin construirea unei căi ferate duble în lungime de 2,95 km, a unui viaduct de 1,52 km care va traversa DN1, 3 podete, instalaţie de centralizare electronică şi o statie de călători la terminalul T1.

Comisia de evaluare va analiza în perioada următoare documentele de calificare şi propunerile tehnice şi financiare în vederea desemnării ofertei câştigătoare.

Cookies