Ce faci dacă nu-ți sunt bune cadourile primite de Crăciun? Tot ce trebuie să știi când vrei să faci un retur online

26 dec. 2022
161 afișări
Ce faci dacă nu-ți sunt bune cadourile primite de Crăciun? Tot ce trebuie să știi când vrei să faci un retur online
Ce faci dacă nu-ți sunt bune cadourile primite de Crăciun? Tot ce trebuie să știi când vrei să faci un retur online. Sursa foto: Pixabay

Dacă ai primit cadouri (sau ți-ai făcut singur/ă) dar din păcate acestea nu îți vin așa cum dorești (nu, nu de la cozonac), atunci cea mai bună decizie ar fi să faci retur online și să cumperi fie mărimea potrivită, fie ceva care este mai aproape de preferințele tale. Pentru a te ajuta în acest sens, ți-am pregătit o listă cu drepturile și obligațiile pe care le ai când faci un retur la un magazin online.

În cazul în care ai cumpărat ceva de la un magazin fizic și dorești să returnezi un produs sau să îl schimbi procedura este mai simplă – te duci la magazin, cu produsul în condiția în care a fost cumpărat și primești la schimb fie banii, fie produsul dorit de această dată. Totuși, în cazul magazinelor online uneori situația poate fi puțin mai complicată, motiv pentru care ți-am pregătit o listă cu regulile pe care trebuie să le respecți ca returul tău să nu poată fi respins legal de magazinul respectiv.

Ce faci dacă nu-ți sunt bune cadourile primite de Crăciun? Tot ce trebuie să știi când vrei să faci un retur online

În cazul unui retur online este esențial să știi următoarele aspecte pentru a te asigura că totul este în regulă și că returnarea produselor va fi acceptată:

  • Poți alege cum faci returul. Fie că lași coletul la o cutie de tip easybox, fie că alegi Poșta Română sau orice altă firmă de curierat, magazinul online de unde ai cumpărat nu te poate obliga să faci retur printr-o metodă anume atât timp cât tu suporți costurile de retur.
  • Cunoaște toate taxele de transport sau de retur pe care trebuie să le acoperi
  • Fii informat cu privire la produsele pe care nu le poți returna – articole de igienă, consumabile sau lenjerie.
  • Poți să soliciți banii înapoi dar de asemenea poți să ceri un alt produs în schimb

Obligațiile pe care le are cumpărătorul când face returul online

Un retur online aduce, de asemenea și obligații pentru cel care inițiază această procedură.

  • Trebuie respectat termenul de retur impus de magazin, acesta este de cele mai multe ori de 14 sau 30 de zile
  • Nu rupe eticheta produsului, nu îl utiliza – în principiu acesta trebuie să fie în starea în care a fost primit pentru a putea fi repus în vânzare
  • De cele mai multe ori trebuie să suporți costurile returului
  • Nu deteriora ambalajele sau, după caz, sigiliile produselor, acest lucru poate duce la anularea garanției returului

Free photos of Ecommerce

CITEȘTE ȘI

Mița Biciclista. De ce ne place acasă la femeia pezevenghi?

“Ireal, absolut ireal!” O mașină s-a înfipt în gardul despărțitor dintre bandă și linia de tramvai de pe Șoseaua Olteniței

E ultima zi cu Târgul de Crăciun din Piața Constituției din Bucureşti. Cine urcă pe scenă în seara de rămas-bun

Cookies