ÎN BUCUREȘTI

Ce au declarat oficialii IKEA după evacuarea clienților din magazin de ieri

Marți, în jurul orei 14, toți clienții magazinului IKEA Băneasa au fost evacuați în scurt timp, fără să le fie comunicat un motiv anume pentru care sunt întrerupți din timpul cumpărăturilor. În nici câteva minute, întreaga parcare a complexului comercial Băneasa a fost împânzită de cele câteva sute de clienți care se aflau în cadrul magazinului. Seara, reprezentanții producătorului suedez de mobilă au revenit cu un răspuns privind acest incident.

În cursul zilei de ieri, clienții producătorului scandinav de mobilier și articole pentru casă IKEA s-au întâlnit cu o situație mai puțin obișnuită – personalul magazinului din Băneasa i-a rugat să pună capăt cumpărăturilor și să se îndrepte de urgență spre ieșire.

Confuzi și fără să primească explicații, oamenii s-au conformat și au părăsit în scurt timp incinta, și au mers în parcarea complexului comercial Băneasa.

La fața locului s-a deplasat un echipaj SMURD

Informația a fost confirmată marți la prânz de Inspectoratul pentru Situații de Urgență, care a declarat că a fost raportat un caz medical de urgență, iar la fața locului s-a deplasat un echipaj medical pentru o persoană care se simțea rău. Această persoană se afla însă în spatele complexului, în parcarea pentru tiruri, nu în incinta magazinului IKEA, spun reprezentanții ISU.

Mai mult, oficialii Inspectoratului pentru Situații de Urgență au spus că nu știu nimic în legătură cu aglomerația din parcare sau despre evacuarea de urgență din cadrul magazinului IKEA Băneasa.

Ce au declarat oficialii IKEA în urma acestei evacuări

Marți, în jurul orei 19:00, reprezentanții producătorului suedez de mobilă au venit cu explicații privind acest incident, mai ales că nu exista încă un răspuns concret în urma acestui incident.

Potrivit comunicatului IKEA, ieri, 25 mai, a fost organizat un exercițiu de evacuare planificat, care trebuie organizat de cel puțin două ori pe an, potrivit legislației în vigoare în România. Reprezentanții retailerului au declarat că prioritizează siguranța și că acest tip de exerciții asigură luarea unor decizii corecte în momentul în care vor apărea eventuale situații neprevăzute.

„Evacuarea din 25 mai a fost un exercițiu de evacuare planificat, care are loc de două ori pe an, conform legislației naționale. Siguranța clienților și a angajaților noștri este o prioritate pentru noi, iar aceste exerciții sunt necesare pentru a asigura reacții rapide și organizate într-o eventuală situație neplăcută.”, au declarat cei de la IKEA.

 

 


Recomandarile noastre

Parteneri

Back to top button