Ce am văzut la Tokyo și vrem și noi, la București. O pisică 3D uriașă prinde viață și toarce deasupra unei gări din oraș

07 iul. 2021
313 Afișari
Ce am văzut la Tokyo și vrem și noi, la București. O pisică 3D uriașă prinde viață și toarce deasupra unei gări din oraș

Un panou publicitar 3D din Japonia a dat în ultimele zile viață unei pisici gigantice care toarce și se pisicește deasupra unei gări din oraș. Afișată între reclame, imaginea atrage atenția prin mărimea sa. Vorbim de un panou de aproape 155 de metri pătrați.

Unul dintre cele mai mari panouri publicitare din capitala Japoniei, Tokyo, urmează să aibă o adevărată pisică vie a orașului din 12 iulie, adică de lunea viitoare. Mâța 3D gigantică pe nume Shinjuku își va face veacul pe un panou publicitar de vreo 155 de metri.

Ecranul curbat imens, de rezoluție 4K, face totul să arate foarte real

Afișată între reclame, felina super-realistă prinde pur și simplu viață pe un ecran LED curbat de 154,5 metri pătrați din districtul Shinjuku. Afișajul cu rezoluție 4K arată pisica mișcânduse deasupra capitalei japoneze, pe măsură ce miaună. Ce nu vă arată clipul video de mai jos este faptul că această felină scoate și sunete, în timp ce imaginile 3D apar pe ecran, scrie CNN într-un reportaj.

Aceasta este difuzată zilnic între orele 7 a.m. și 1 a.m., iar videoclipul se schimbă pe tot parcursul zilei spre deliciul călătorilor care tranzitează zona gării.

O zi din viața pisicii 3D din Tokyo

Pisica este trezită mai întâi dimineața, dând semne de moțăială, ca apoi, pe după-amiază să fie văzută în picioare și miaunând la trecători. Amuzant este faptul că seara, ca orice pisică, se întinde și apoi adoarme cu capul sprijinit pe labe.

Deși afișajul nu s-a lansat oficial încă, evenimentul fiind programat luni, 12 iulie, difuzările de testare au loc încă de luna trecută. Pisica a a atras deja atenția în online, oamenii fiind atât uimiți de tehnologie și de cât de reală pare, cât și de dragălășenia sa.

Mai mult, compania Cross Space, care a lansat acest proiect, a început să transmită în direct o vizualizare a panoului publicitar prin intermediul YouTube.

Totuși, într-un comunicat de presă, proprietarii ecranului au avertizat că efectul 3D poate fi diminuat în funcție de unghiul de vizualizare.

Panoul publicitar este amplasat deasupra ieșirii de est a gării Shinjuku, o zonă cunoscută drept un centru comercial și de afaceri aglomerat. 190.000 de persoane trec pe lângă ecran în fiecare săptămână.

Cookies