Ce afaceri a avut Cocor din publicitatea outdoor în 2011

de:
01 feb. 2012
0 Afișari
Ce afaceri a avut Cocor din publicitatea outdoor în 2011

În 2011, Cocor Media Channel, cea mai mare faţadă media din Europa continentală, a înregistrat o cifră de afaceri de 1,4 milioane euro în urma vânzării de spaţiu publicitar outdoor. Cifrele se situează însă cu 300.000 de euro sub nivelul înregistrat în 2010, dar sunt mai mari cu 200.000 de euro comparativ cu anul 2009.

Aproape 3 milioane maşini pe lună, potrivit datelor Brigăzii Rutiere a Poliţiei Capitalei, au circulat pe şase din cele opt benzi ale bulevardului I.C.Bratianu, având acces la publicitatea promovată prin Cocor Media Channel.

Cocor a mai realizat şi o serie de studii proprii care arată că timpul de staţionare prin faţa ecranelor variază între 45 secunde şi 4 minute, în funcţie de trafic.

Pe lângă spoturile clasice difuzate şi contentul necomercial, mediafaţada oferă şi transmisii live, proiecte digitale integrate mobil-online-outdoor. Anul trecut, Cocor Media Channel a transmis în direct meciul de box dintre Lucian Bute si Jean Paul Mendy şi finala turneelor BCR Open si BRD Nastase Tiriac Trophy.

Lansat în decembrie 2008, în urma unei investiţii de peste 4 milioane euro, Cocor Media Channel oferă o suprafaţă de difuzare de 565 mp, prin 13 ecrane tip HD, pentru spoturi publicitare, dar şi pentru conţinut non-comercial. Cocor Media Channel este singurul suport digital outdoor din tara, dotat cu traffic counter.

Cookies