BAZAR

Câţi bani cheltuiesc românii pe zi în AFI Palace Cotroceni

Vânzările magazinelor din centrul comercial AFI Palace Cotroceni din Bucureşti, de­ţinut de compania israe­lia­nă AFI Europe, au crescut în pri­ma jumătate a acestui an cu 9%, la ni­velul de 91 milioane de euro, în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut, po­trivit datelor trans­mise de companie către ZF. Calculat în lei, vân­zările mallului au crescut cu 14% în aceeaşi pe­rioa­dă.

„Rapoartele finan­cia­re aferente primelor şase luni indică o creş­tere cu aproximativ 14% a cifrei de afaceri com­pa­rativ cu perioada simi­lară a anului precedent. (…) Mallul este de­parte de a-şi fi atins potenţialul maxim în ma­terie de trafic şi venituri”, afirmă Israel Vizel, general manager al AFI Palace Cotroceni, pentru Ziarul Financiar.

Vânzările mallului de la Cotroceni au crescut şi pe fondul unei reveniri destul de consistente a consumului la începutul acestui an, datele Institutului Naţional de Statistică indicând un avans de 4,6% în intervalul ianuarie-mai, după o lungă perioadă de scădere.

Mallul de la Cotro­ceni, finalizat în toamna anului 2009 în urma unei investiţii de 300 de mi­lioane de euro, are prin­tre chiriaşi companii ca Real, Inditex, H&M, C&A sau Cinema City.

Retailerii din cadrul AFI Palace Cotroceni au rea­lizat anul trecut vân­zări cumulate de 181,8 mil. euro, în timp ce cifra de afaceri a companiei ca­re deţine centrul co­mer­cial s-a ridicat la 25,2 mil. euro, venituri rea­li­zate în pri­mul rând din închirierea spaţi­ilor mallului cu o suprafaţă de circa 76.000 mp. Cu alte cuvinte, aproape 14% din vânzările retailerilor s-au îndreptat către închirierea spaţiilor.

Dacă ritmul de creştere va fi păstrat, mallul de la Cotroceni ar putea ajunge în acest an la vânzări de aproape 200 mil. euro, ţinând cont de faptul că decembrie este, de re­gulă, cea mai bună lună pentru cumpărături.


Recomandarile noastre


Parteneri

Știri – Gândul

Știri – CanCan.ro

Back to top button