BAZAR

Câteva sfaturi de care să ții cont pentru a redacta un conținut web eficient (P)

Nu mai este un secret pentru nimeni. Internetul este plin de conținut de toate felurile. Și indiferent de sectorul tău, este foarte ușor să treci neobservat. Acest incredibil flux de informații face ca internauții să fie mai exigenți.

Deci, pentru a te face cu adevărat cunoscut, ai nevoie de un content writing de calitate. Fără această valoare adăugată, site-ul tău Web este ca o scoică goală și nu ar putea să te ajute să îți atingi obiectivele în ceea ce privește strategia ta digitală.

Numeroși sunt cei care nu acordă suficientă importanță calității conținutului sau celor mai bune servicii SEO. Dar, un conținut de calitate și o optimizare SEO sunt lucrurile care îți vor permite să îți promovezi foarte eficient produsele și serviciile, dar și să te bucuri de un plus de vizibilitate.

Vei genera și trafic înspre site-ul tău, vei informa și fideliza, dar vei atrage și noi clienți, fără doar și poate. 

Definește care este publicul tău. Este cea mai importantă regulă care va da sens strategiei tale de conținut. În acest fel, vei ști cum să îți orientezi strategia și vei maximiza șansele de a ajunge la rezultatele dorite.

După ce ai identificat publicul țintă, este la fel de important să îi captezi atenția, să îl interesezi și să îl convingi să îți acorde timpul său. Învață deci ca nevoile lor să fie pe prim plan. 

Ai grijă și la redactare. Conținutul web este foarte diferit față de cel imprimat. Are deci nevoie de o abordare, de o structură și de un stil specific. Conținutul trebuie să fie lizibil, ușor de citit, trebuie să fie simplu, cu fraze scurte și percutante, dar și util. Conținutul trebuie să fie și pertinent. Este cea mai bună modalitate de a ajunge pe primele locuri atunci când vine vorba despre poziționare SEO.

Ai nevoie și de un plus de valoare adăugată. Pentru a genera trafic, pentru a avea cititori interesați și pentru a genera click-uri, este nevoie de un plus de valoare adăugată. Ai nevoie de 80% conținut informativ și 20% conținut promoțional. Dă publicului ceea ce cere și răspunde așteptărilor acestuia. Diferențiază-te de cei din jur și propune ceva inedit.

Pentru un site optimizat SEO, ai nevoie de cuvinte cheie, dar și de conținut de calitate. Google ține cont de asta. Conținut duplicat, texte prea scurte sau prea multe cuvinte cheie… Google te poate sancționa deci ai grijă.


Recomandarile noastre

Parteneri

Back to top button