Cât lasă la casă clienţii lanţului de brutării Paul

de:
16 aug. 2013
0 Afișari
Cât lasă la casă clienţii lanţului de brutării Paul

Lanţul de brutării Paul din Capitală este vizitat zil­nic de circa 2.000 de clienţi, fiecare lă­sând la casă în medie şase euro, potrivit calculelor ZF.

Anul trecut compania Moulin D’Or, care operează brutăriile Paul, aflată în portofoliul oamenilor de afaceri Puiu Popoviciu şi Radu Dimofte, a avut o cifră de afaceri de 19,2 milioane de lei (4,3 milioane de euro), în creştere cu 36% comparativ cu anul anterior.

Reţeaua a intrat pe piaţa locală în 2008, ultimul an de boom economic, şi s-a concentrat pe Capitală, unde salariul mediu este cu circa 20% faţă de salariul mediu din provincie. Paul a acoperit iniţial zona Dorobanţi şi centrul comercial Băneasa, ambele frecventate de persoanele cu venituri mari, targetul principal al lanţului de brutării. Lanţul caută spaţii pentru expansiune în Centrul Vechi al Capitalei şi în aeroportul Oto­peni, care atrage anual şapte mili­oane de pasageri.

Cookies