Nerealizarea profitului bugetat a fost determinată de creşterea cheltuielilor de exploatare, la 51,6 milioane de lei, cu 58% peste nivelul bugetat, scrie zf.ro.
În raportul companiei se arată că printre factorii care au influenţat rezultatul se numără crearea de provizioane pentru clienţi incerţi în sumă de 3,8 milioane lei, de diferenţe de curs negative de 1,1 milioane lei şi de cheltuieli de reparaţii şi întreţinere mai mari cu 0,9% determinate de reparaţiile necesare în urma stricăciunilor provocate în timpul iernii 2009-2010.
Compania a înregistrat cheltuieli de marketing şi publicitate cu 1,2 milioane de lei mai mari decât cele prevăzute în buget şi cheltuieli cu terţii (legate de proiecte şi servicii pentru dezvoltarea activităţii şi atragerea de clienţi noi) mai mari cu 3 milioane lei.
Pe Bursă, Unirea Shopping Center este evaluată la 241 milioane lei (56,5 milioane euro), ultimul preţ de tranzacţionare fiind de 81 lei/acţiune.