ARHIVA B365

Cârtiţa Varvara a început săpăturile spre Tudor Vladimirescu, pe Magistrala 5

Miercuri, 26 martie, a început execuţia tunelului de metrou de la Magistrala 5, pe primul fir. Varvara, primul TBM – Tunelling Boring Machine care sapă tunelul de metrou din Drumul Taberei, a plecat din staţia Favorit către staţia Tudor Vladimirescu (fosta Drumul Taberei 34). Până în prezent, Varvara a săpat deja 40 metri de tunel, după cum a declarat, pentru B365.ro, Evelyne Croitoru, şefa departamentului de comunicare al Metrorex.

Pe 14 martie, Filofteia, cârtiţa uriaşă care sapă firul 2 al tunelului la metroul din Drumul Taberei, a ajuns la staţia Favorit

Se estimează că în prima jumătate a anului 2015 structura staţiilor şi tunelelor de metrou de pe Magistrala 5 va fi gata. Urmează lucrările de montare a căii de rulare, cele de automatizări şi finisajele. Termenul preconizat pentru darea în folosinţă a tronsonului Râul Doamnei – Eroilor 2 este al doilea semestru al anului 2016.

Citeşte şi: Întârzieri la Magistrala 5 de metrou: De ce au tărăgănat lucrările

Acest proiect este finanţat din fonduri structurale nerambursabile în cadrul Programului Operational Sectorial –”Transport” 2007 – 2013.


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button