Care va fi primul magazin Real care își schimbă sigla în Auchan

de:
19 sept. 2013
2 Afișari
Care va fi primul magazin Real care își schimbă sigla în Auchan

Primul magazin Real care îşi va schimba sigla, în urma finalizării tranzacţiei dintre grupul francez de retail Auchan şi grupul german Metro, va fi cel de pe bulevardul Theodor Pallady din Bucureşti, informează publicaţia specializată Magazinul Progresiv, care citează surse din piaţă.

Magazinul din estul Capitalei va fi închis în luna octombrie  pe o perioadă de aproximativ doua săptămâni, pentru a fi redeschis sub numele Auchan. Restul magazinelor vor fi reamenajate pe perioade cuprinse între două săptămâni şi o lună, în funcţie de unitate, rebrandingul din Pallady fiind practic un proiect pilot, scrie economica.net.

Alegerea magazinului din Pallady ca proiect pilot are sens şi în contextul în care retailerul francez a anunţa ca că îşi va muta luna aceasta sediul central din BD Barbu Delavrancea în Bd Theodor Pallady.

Amintim că joi, 12 septembrie 2013, a fost finalizată tranzacția AuchanReal vizând achiziția a 20 de hipermarketuri Real în România, ca urmare a acordului semnat în 30 noiembrie 2012 între  Grupul Auchan și Metro Group și a validării primite din partea Consiliului Concurenței din România la sfârșitul lunii iulie. Convergența celor 20 de magazine și trecerea sub marca și comerțul Auchan se va realiza în mai puțin de un an. „Prioritățile noastre, în această perioadă, sunt: integrarea celor 5000 de noi colaboratori, oferind fiecărui colaborator șansa la reușită, cucerirea și fidelizarea de noi clienți, propunându-le un comerț bazat pe discountul  generalizat, cu o gamă vastă și pertinentă de produse de calitate, ieftine și la cele mai mici prețuri și construirea unei companii lider și responsabile.”, a declarat atunci Patrick Espasa, Director General Auchan România.

În urma tranzacţiei, Auchan Romînia a ajuns la 31 de magazine deschise, cu o suprafata de vanzare de peste 250.000 metri patrati, peste 10.000 de angajati, 3 platforme logistice, 70 milioane de clienti si o cifra de afaceri cumulata de peste 4,5 miliarde de lei (fara taxe).

Cookies