BAZAR

Care sunt cele mai reclamate companii de asigurări în 2012

 Ponderea reclamaţiilor ajunge la 0,04% din totalul contractelor, ceea ce înseamnă că unu din 2.800 de clienţi este nemulţumit.

Anul trecut au fost contabilizate 15.000 de petiţii la nivelul întregii pieţe, dublu faţă de volumul din 2011. „Clienţii au descoperit calea de face reclamţii şi au început să o folosească, ceea ce explică creşterea numărului de plângeri. Majoritatea plângerilor sunt ale clienţilor care intră în relaţie directă cu asigurătorul, ale asiguraţilor care nu au beneficiat de serviciile unui broker care să îi asiste în recuperarea daunelor”, explică Bogdan Andriescu, preşedintele UNSICAR – asociaţia profesională a brokerilor de asigurări, conform mediafax.ro.

Majoritatea reclamaţiilor fac referire la poliţele de răspundere civilă auto (RCA).

Euroins a raportat cei mai mulţi clienţi nemulţu­miţi, numărul plângerilor strânse în perioada ianuarie-martie de asigurător ridicându-se la 1.244, în timp ce 98% dintre acestea au fost fondate. Compania, al cărei portofoliu este format în proporţie de peste 90% de poliţe RCA, conduce şi în clasamentul privind ponderea plângerilor în total contracte, valoarea indicatorului înregistrată la sfârşitul lunii martie fiind de 0,13%, de aproape patru ori mai mare decât media primelor nouă companii.

Locul doi în clasamentul reclamaţiilor este ocu­pat de Astra, cel mai mare asigurător local, numă­rul plângerilor depuse de clienţii nemulţumiţi ajungând la 1.200 la sfârşitul lunii aprilie.

Un procent peste medie al petiţiilor în total contracte a fost consemnat de Uniqa şi Asirom, nivelul indicatorului la ambele companii controlate de investitori austrieci fiind de 0,04%.

Citește mai multe pe zf.ro.
 

Recomandarile noastre

Parteneri

Back to top button