Dezvoltatorii proiectului au reuşit să adune în 35.000 mp cea mai mare parte a chiriaşilor atractivi la ora actuală în mallurile din Bucureşti, dar nu vin cu prea multe noutăţi, decoraţiunile H&M sau primul magazin Tchibo numărându-se printre „exclusivităţi”, în timp ce Peek & Cloppenburg va deschide în Promenada cel de-al doilea magazin din Bucureşti.
Lista celor mai mari zece chiriaşi, în funcţie de suprafaţa închiriată, în viitorul mall Promenada:
PEEK&CLOPPENBURG – 4836 mp
INDITEX (7 magazine) – 4708 mp
H&M – 2284 mp
BOWLING CENTER – 1665 mp
FLANCO – 1591 mp
C&A – 1534 mp
BILLA – 1503 mp
PURE FITNESS – 1225 mp
HERVIS – 1157 mp
INTERSPORT – 879 mp.
ZF a analizat recent plusurile şi minusurile investiţiei de 135 de milioane de euro despre care consultanţii afirmă că va influenţa traficul şi vânzările tuturor centrelor comerciale din Bucureşti, într-o măsură mai mică sau mai mare, iar mai jos se află cele mai importante concluzii. Detalii, aici.