BAZAR

Care sunt cele 20 de localuri care se „bat” pe 20.000 de corporatişti din Piaţa Victoriei

Doar în 2013 în centrul Capitalei şi-au mutat birourile peste 2.200 de persoane, printre care an­ga­jaţii Huawei (IT), Hidro­elec­trica (energie), Cegeka (IT) şi cei ai Ministerului Fondurilor Europene.

Ultimul local deschis în zonă, în urmă cu mai puţin de două săptămâni, este cafeneaua Gloria Jeans, amplasată vizavi de clădirea de birouri America House care „tronează” în inima Pieţei Victoriei. Localul care ocupă o suprafaţă închiriată de 110 mp este deschis în fran­ciză de Cristian Ştefănescu, antreprenorul care deţine şi restaurantul Subway din apro­piere. Acesta din urmă a fost de altfel primul restaurant al lanţului deschis în România.

„Zona este un pol de birouri şi m-am gândit că cei care lucrează în zonă vor o alternativă la Starbucks”, spune Ştefănescu, fără a oferi însă estimări de business pentru cafenea. El nu oferă date nici despre Subway, local deschis în primăvara lui 2012 care are, potrivit estimărilor ZF, afaceri de peste jumătate de milion de euro. În zona Piaţa Victoriei au mai deschis localuri McDonald’s, Starbucks, Spring Time, Trattoria Buongiorno (parte a grupului City Grill), Cafe Antipa, BeNat sau Haagen Dazs.

Primii care au simţit potenţialul zonei au fost cei de la Spring Time, care au deschis aici primul local al grupului în urmă cu mai bine de două decenii. „Trei ani a fost coada până afară. Erau produse noi, era o altă atmosferă”, povestea anterior Maissam Mrad, managing director al reţelei. În acea perioadă însă nu existau alte restaurante de servire rapidă, în condiţiile în care gigantul McDonald’s, unul dintre cei mai importanţi concurenţi ai Spring Time, a pătruns în România în 1995. În Piaţa Victoriei americanii au venit în 2012, la parterul America House, lângă Starbucks, care s-a aşezat aici în urmă cu cinci ani. Mai multe detalii pe Ziarul Financiar. 


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button