BAZAR

Care este cea mai atractivă zonă a Capitalei pentru magazinele de tip flag-ship

Centrul Vechi este una din puținele zone din București care s-a bucurat de creșterea constantă a traficului pietonal și a numărului de turiști străini. În plus, Capitala nu beneficiază de o altă zonă pietonală bine definită, pentru succesul căreia ar fi nevoie atât de retail stradal, cât și de un pol de cafenele și restaurante. Un semn al interesului cerscut pentru această zonă este și faptul că lanțul hotelier Hilton va deschide aici în 2017 o unitate de cazare cu 200 de camere, renovând în prezent o clădire monument istoric.

„În viitorul apropiat, nu vedem ce altă zonă ar putea înlocui Centrul Vechi în preferințele turiștilor și nici ale retailerilor. Cei care funcționau în clădiri cu probleme se relochează în clădiri fără probleme, dar tot în Centrul Vechi, pentru că doresc să își păstreze clienții și, implicit, vânzările. (…) Pe lângă Centrul Vechi, Calea Victoriei și zona Ateneului Roman sunt în continuare foarte interesante pentru retaileri, zona Ateneului Roman devenind treptat un pol atractiv pentru restaurante și retaileri”, spune Eduard Uzunov, președintele Regatta Real Estate, citat de profit.ro. 

Chiriile din Centrul Vechi diferă în funcție de străzi: astfel, pe artera principală, strada Lipscani, chiria medie este de 40 – 60 euro pe metru pătrat pe lună (pentru suprafețe de aproximativ 100 metri pătrați la parter), în timp ce pentru spații similare de pe străzile adiacente, cum ar fi Șelari, Smârdan, Covaci, nivelul mediu al chiriei poate coborî până la 20-40 euro pe metru pătrat pe lună, în funcție de amplasarea exactă, suprafață, compartimentarea interioară, mai arată compania de consultanță imobiliară.


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button