Capcane periculoase pe străzile Capitalei GALERIE FOTO & VIDEO

de:
24 sept. 2011
1 afișări
Capcane periculoase pe străzile Capitalei GALERIE FOTO & VIDEO

Miercuri, o şoferiţă din Bucureşti a simţit pe propria piele ce înseamnă să cazi cu maşina într-o groapă adâncă de doi metri. Incidentul a avut loc pe Șos. Mihai Bravu din Sectorul 2, în apropierea staţiei RATB Mihai Bravu 33.

Din cauză că panourile de avertizare au fost culcate la pământ de vânt, femeia care făcea viraj dreapta de pe Șos. Mihai Bravu să intre în cartier, nu a văzut că sunt lucrări în zonă şi a intrat în plin în gaura săpată în asfalt. Pe lângă sperietura groaznică, autoturismul femeii a fost şi el avariat, împreună cu un altul parcat în zonă.

Groapa a fost făcută de RADET (Regia Autonomă de Distribuţie a Energiei Termice), în urmă cu câteva zile. „Lucrarea din zona Mihai Bravu este pentru înlocuirea conductei de alimentare cu apă caldă şi căldură. Lucrarea este în grafic, în sensul că nu înregistrează întârzieri de execuţie. Ea a fost închisă, se tasează pământul şi se toarnă beton”, a declarat joi pentru B365.ro Denisa Bârzoi, purtătorul de cuvânt al RADET.

După incidentul de miercuri, mai bine de jumătate din groapă a fost umplută cu pământ, joi. Însă, semnalistica dădea în continuare bătăi de cap atât pietonilor, cât şi şoferilor care intră de pe Șos. Mihai Bravu spre cartier. Unghiul mort îi dezavantajează şi mai mult pe conducătorii auto care sunt nevoiţi, din cauza lucrării, să intre pe cealaltă bandă de mers.

Lucrările sunt departe de a fi încheiate de RADET la cea de-a doua groapă, situată pe trotuar, care pune în pericol pietonii. Muncitorii care au trecut pe acolo joi dimineaţă nu au făcut decât să agaţe o şapcă în vârful unui semnalizator şi să monteze pe trotuar un indicator de limitare a vitezei la 30 km/h.

În condiţiile în care vântul poate spulbera cu lejeritate benzile galbene de avertizare că urmează lucrări, bucureştenii sunt practic la mila vremii de afară.  „Indicatoarele nu se pot fixa în asfalt. Nici nu e voie să le fixezi în asfalt. E destul de dificil în astfel de situaţii”, a comentat Bârzoi.

Situaţia este asemănătoare şi în cazul altor lucrări publice aflate în execuţie în Bucureşti. De exemplu, pe str. Mihai Eminescu, asfaltată de curând pe baza contractului încheiat cu Administraţia Străzilor, muncitorii au lăsat un canal descoperit la intersecţia cu str. Icoanei.

În plus, lucrările de aducere a scurgerilor la nivel cu carosabilul sunt semnalizate „româneşte” cu cutii de carton, moloz, pungi de plastic şi PET-uri.

Cookies