Capcana Morții. O gură de canal cu capacul spart, pericol pentru șoferi, dar mai ales pentru motocicliști, scuteriști și bicicliști. E pe Aleea Moinești din Sectorul 6

29 oct. 2024
430 afișări
Capcana Morții. O gură de canal cu capacul spart, pericol pentru șoferi, dar mai ales pentru motocicliști, scuteriști și bicicliști. E pe Aleea Moinești din Sectorul 6
Capcana Morții. O gură de canal cu capacul spart, pericol pentru șoferi, dar mai ales pentru motocicliști, scuteriști și bicicliști. E pe Aleea Moinești din Sectorul 6. Sursa foto: Info Trafic Bucuresti si Ilfov/ Cristina D.

Un canal cu capacul spart este un adevărat pericol pentru șoferi, dar în special pentru motocicliști, scuteriști și bicicliști, iar acesta a fost semnalizat pe Aleea Moinești din Sectorul 6.

Participanții la trafic trebuie să rămână cu ochii-n patru.

Capcana Morții: un canal cu capacul spart de pe Aleea Moinești, Sectorul 6

Un membru al comunității „Info Trafic Bucuresti si Ilfov” a anunțat într-o postare pe grupul de Facebook, marți, 29 octombrie, că pe Aleea Moinești din Sectorul 6 este un canal cu capacul spart.

Femeia îi îndeamnă pe participanții la trafic să fie atenți:

Atenție! Canal fără capac pe Aleea Moinești Sectorul 6, a anunțat Cristina, marți, 29 octombrie, la ora 09:51.

Mesajul este însoțit și de o imagine cu „capcana morții”:

Sursa foto: Info Trafic Bucuresti si Ilfov/Cristina D.
Sursa foto: Info Trafic Bucuresti si Ilfov/Cristina D.

Gura de canal are capacul „mâncat”, iar spațiul lipsă este foarte mare. Șoferii riscă să se aleagă cu anvelopele tăiate, dar pericolul cel mai mare este pentru motocicliști, scuteriști și bicicliști, mai ales că vremea bună le permite să circule în continuare în oraș. Cei pe două roți sunt foarte vulnerabili.

Încercați să rămâneți cu ochii-n patru, astfel încât să vă feriți de pericole. Conduceți preventiv și purtați echipament de protecție.

Accidentele cu motociclete pe drumurile din țara noastră sunt foarte multe. Datele din ultimii ani arată că numărul accidentelor mortale a scăzut cu 12%, însă acest lucru s-a întâmplat datorită creșterii numărului de rideri.

Statistica din România nu arată bine: în 2020, au murit 92 de motocicliști, iar alte 470 de persoane au fost rănite grav. În 2021 au murit 99 de motocicliști, iar alte 331 de persoane au fost rănite grav.

ESRO (Observatorul European pentru Siguranța Rutieră) a public în ianuarie 2023 un raport despre siguranța rutieră pentru motociclete. Motivele accidentelor în care sunt implicați motocicliști sunt variate: nu sunt văzuți în trafic, infrastructura are probleme care favorizează producerea de accidente rutiere, începătorii nu au pregătirea necesară pentru a face față diverselor situații neprevăzute din trafic, potrivit motoadn.ro.

Te-ar mai putea interesa și:

Cookies