ARHIVA B365

Când va fi gata centura de sud a Capitalei

„Sunt trei proiecte de concesiune: Comarnic – Braşov, centura Sud şi Craiova – Piteşti, toate sunt în derulare. Centura Sud şi Comarnic – Braşov au aceleaşi termene, sunt în derulare în acelaşi timp, iar Craiova – Piteşti este întârziată cu două luni faţă de ele. Noi am spus că desemnăm câştigătorul în octombrie la Comarnic, în noiembrie la centura Sud şi în decembrie la Craiova – Piteşti. Toate ar trebui să se termine – cea care poate dura cel mai mult tot Comarnic – Braşov rămâne, pentru că celelalte două sunt în câmpie – până la alegerile din 2016”, a spus ministrul delegat pentru Proiecte de Infrastructură de Interes Naţional şi Investiţii Străine la emisiunea „După 20 de ani”, difuzată duminică de Pro TV.

La tronsonul Comarnic – Braşov, ofertele pentru preselecţie la dialog competitiv au fost depuse la finele lunii februarie, pe listă fiind înscrise compania China Communications Construction şi asocierile Spedition UMB-Tehnostrade, Vinci – Strabag – Aktor şi Impregilo – Salini.

Pentru construcţia drumului expres/autostrăzii Craiova – Piteşti au depus oferte un consorţiu românesc format din companiile Spedition UMB şi Tehnostrade şi asocierile străine Obrascon Huarte Lain – OHL ZS din Spania, China Communications Construction Company – Dogus Insaat Ve Ticaret (Turcia) – Egis Projects (Franţa), Strabag (Austria) – Vinci (Franţa) – Aktor (Grecia) şi Impregilo – Salini din Italia.

CNADNR a primit la finele lunii martie candidaturi de la companii străine precum Strabag, Vinci, Aktor şi Astaldi sau româneşti, printre care Tehnostrade, Spedition UMB şi Euro Construct Trading’98, pentru atribuirea contractului de concesiune de lucrări publice privind proiectarea, construcţia, finanţarea, operarea şi întreţinerea Autostrăzii de Centură Sud a municipiului Bucureşti şi operarea şi întreţinerea Autostrăzii Bucureşti-Constanţa şi a Autostrăzii Bucureşti-Piteşti.

Sursa: realitatea.net


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button