ARHIVA B365

Când se vor deschide încă 100 de magazine LaDoiPaşi, în București

Gabriel Cristian Sandu (39 de ani) are planuri extrem de ambiţioase. Peste cinci ani va avea 100, toate în Bucureşti. „Pe 27 iulie anul trecut am deschis primul magazin. Acum avem şase, iar până la finalul acestui an vom inaugura încă patru. Am pornit la drum cu ideea de a avea 100 de magazine în cinci ani„, a declarat pentru economica.net Gabriel Cristian Sandu, proprietarul For Family Băneasa SRL, firma care operează sub umbrela LaDoiPaşi cele mai multe magazine de proximitate. Antreprenorul a investit până acum în magazinele sale în jur de 200.000 de euro, majoritatea unităţilor fiind în sectorul 1 al Capitalei.

Magazinele lui „LaDoiPaşi” sunt inspirate de cele din China. „În toată lumea magazinele de proximitate aparţin unor lanţuri. România este singura ţara unde aceste magazine nu aparţin unor lanţuri. Eu am călătorit foarte mult în America, China, în toată lumea şi am mulţi prieteni străini care nu înţeleg cum poate rezista o formă de comerţ nestructurată, pentru că ai nevoie de o logistică foarte puternică şi nu ai cum cu un magazin sau două”, a explicat Sandu, care şi-a gândit magazinele în stil oriental. „Am locuit în China lângă un magazin Family Market şi acolo am remarcat că un magazin de 40 de mp poate acoperi toate nevoile unei familii. De asemenea, arhitectura magazinelor noastre cu autoservire, sale service şi casa de marcat în mijloc este inspirat de acolo„, explică patronul.

În ceea ce priveşte politica de preţuri, Sandu susţine că „menirea unui magazin de proximitate este de a învinge hipermarketurile la capitolul accesabilitate, în contextul în care business-ul rămâne viabil”. ” Noi avem costuri de operare foarte mari aşa că şi preţurile sunt mai mari ca la hipermarketuri. Noi câştigăm la accesibilitate. Tot sistemul nostru de vânzare este proiectat astfel încât orice client să-şi acopere toate necesităţile de consum în 3 minute”, a mai declarat Gabriel Cristian Sandu. El se fereşte să deschidă în proximitatea Mega-Image, spre exemplu, retailer internaţional cu expansiune agresivă pe segmentul magazinelor de proximitate. „Acest oraş este suficient de mare ca să nu găseşti zone neacoperite de Mega Image, care intră în zone cu un flux foarte mare de oameni şi vizibilitate. Noi încercăm să închiriem spaţiile din apropierea unor puncte cu trafic intens”, a mai explicat managerul.


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button