CAMPANIE DE REDUCERI FALSĂ, pe Facebook, a cărei ţintă este eMAG. Mesajul transmis de eMAG

de:
16 oct. 2015
2 afișări
CAMPANIE DE REDUCERI FALSĂ, pe Facebook, a cărei ţintă este eMAG. Mesajul transmis de eMAG

„Am primit mai multe sesizări din partea voastră cu privire la o campanie care se desfășoară sub semnătura eMAG. Acea campanie nu este organizată de noi sau în colaborare cu noi, de aceea, recomandăm tuturor sa nu intre pe linkul campaniei și să nu trimită niciun fel de date personale prin email sau sms. Vă mulțumim pentru ajutor!”, anunţă eMAG într-o postare publicată vineri, la ora 14.00, pe pagina de Facebook.

Întrebaţi de o internaută dacă mai e valabilă campania „Festivalul Toamnei” iniţiată de eMAG, reprezentanţii companiei au transmis, într-un comentariu pe Facebook: „Asa cum am mentionat in postarea noastra, campania din imaginea ” campanie FALSA” este falsa si nu are legatura cu abonarea la newslettrul eMAGbaby si nici cu Festivalul Toamnei. Te poti abona in siguranta aici, dar cardul cadou este extras saptamanal prin tragere la sorti ( nu garantat)”.

 

Am primit mai multe sesizări din partea voastră cu privire la o campanie care se desfășoară sub semnătura eMAG. Acea…

Posted by eMAG on Friday, October 16, 2015

Şi Mega Image, cunoscutul lanț de magazine, este, în această perioadă, victima unei campanii FALSE pe Facebook. Practic, Mega Image este ţinta unei acţiuni de tip phishing pe reţeaua de socializare.

Cookies