Campanie de informare a pasagerilor despre drepturile lor legate de călătorie şi vacanţă, la Otopeni

de:
23 apr. 2013
0 Afișari
Campanie de informare a pasagerilor despre drepturile lor legate de călătorie şi vacanţă, la Otopeni

Campania va fi prezentă în Aeroportul Internaţional „Henri Coandă” Bucureşti între orele 10.00 şi 16.00, potrivit unui comunicat remis mediafax.ro.

Daniela Nane, ambasador al campaniei, se va alătura, marţi, în aeroport, experţilor care vor oferi pasagerilor ce vizitează centrul de informare detalii despre drepturile pe care le au în cazul în care apar probleme în legătură cu zborul lor sau cu pachetul de vacanţă.

„Vara este aproape, mulţi dintre noi şi-au ales deja destinaţia de vacanţă şi se aşteaptă ca totul să decurgă conform planurilor. În cazul în care apar probleme în timpul călătoriei sau dacă suntem dezamăgiţi de ceea ce găsim când ajungem la destinaţie, e bine să ne cunoaştem drepturile. Din acest motiv, experţii sunt aici, pentru a explica pasagerilor din aeroport care le sunt drepturile în cazul în care zborul lor întârzie sau este anulat sau dacă pachetul de vacanţă nu corespunde cu ceea ce li s-a promis”, a declarat Daniela Nane.

Cookies