ȘTIRI

Camelia Şucu schimbă numele Pieţei de Gros în Abundia şi vrea bani europeni pentru fermele de vaci

Camelia Şucu, care în ultimii ani a declarat că vrea să-şi diversifice afacerile, a mai investit în ferme de vaci şi a depus proiecte pentru a atrage bani europeni atât pentru ferme, dar şi pentru dezvoltarea Pieţei de Gros. „Am definitivat strategia pentru Piaţa de Gros care se va numi Abundia şi am depus două proiecte pentru a atrage fonduri europene pentru dezvoltarea acesteia, unul de 1,5 milioane de euro, iar celălalt de 2,8 milioane de euro”, a spus Camelia Şucu. Ea a menţionat că banii vor fi folosiţi pentru modernizarea depozitelor şi construirea de noi hale în Piaţa de Gros, scrie zf.ro.

Piaţa, situată în zona Berceni, are o suprafaţă de 12 hectare şi 25.000 mp construiţi şi este ocupată în proporţie de 85%, iar Camelia Şucu vrea să facă în acest loc „singurul pol de aprovizionare business to business” cu legume.

În ceea ce priveşte industria de mobilă de lux, Camela Şucu spune că anul acesta afacerile merg mult mai rău decât în 2011. „În România luxul a avut de suferit mult mai mult decât în celelalte ţări”, a afirmat Camelia Şucu, adăugând că piaţa românească este atipică pentru că este o piaţă tânără pe acest segment. „Dacă la nivelul anului 2008 un consumator era dispus să cheltuie cel puţin 20% din valoarea apartamentului pentru a-l mobila, acum şi 10% este foarte mult.” Class Mob SRL, companie care operează brandul Class Living, a avut anul trecut o cifră de afaceri de 7 milioane de lei (1,7 mil. euro) şi a înregistrat o pierdere de peste 5 milioane de lei, dar Şucu aşteaptă o revenire a afacerii la sfârşitul anului 2013.

Medic de profesie, Camelia Şucu a începutul afacerile în domeniul mobilei la începutul anilor ’90 împreună cu soţul ei Dan Şucu. În 2007, când cei doi au divorţat, ea a vândut acţiunile Mobexpert pe care le deţinea pentru aproximativ 40 de milioane de euro, dar a rămas acţionar unic la Class Living. Ea mai deţine şi magazinul Natuzzi pe care l-a mutat în 2010 din zona Unirii în Pipera din cauza chiriilor mari din acea zonă. „Vom restrânge cheltuielile până când consumul va reporni”, a afirmat Şucu, adăugând că în primele şase luni vânzările din magazinul Natuzzi s-au menţinut în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

Întrebată cum a fost influenţat businessul de criza politică, Camelia Şucu a spus că „totul a fost blocat”.



Recomandarile noastre


Parteneri

Știri – Gândul

Știri – CanCan.ro

Back to top button