În acest an, bucureștenii cheltuiesc între 750 și 1.000 de lei pentru masa de Paște și vor comanda un număr record de alimente. Nu o spunem noi, ci un studiu realizat de Freshful by eMAG. Compania se așteaptă să livreze un număr record de peste 4.000 de comenzi/zi, depășind livrările din perioada Crăciunului.
Freshful by eMAG este primul hipermarket 100% online. În perioada sărbătorilor de Paște se așteaptă la un record de comenzi pentru produse alimentare și îi anunță pe clienți că s-a pregătit pentru peste 4.000 de livrări, zilnic. Astfel vor fi depășite cu 25% volumele de Crăciun.
Anul acesta, bugetul bucureștenilor pentru masa de Paște începe de la 750 de lei și poate chiar să depășească în medie 1.000 de lei. Din coșul de cumpărături nu au cum să lipsească produsele tradiționale precum ouăle, dacă sunt gata vopsite este cu atât mai bine, cozonacul, pasca sau drobul de miel.
Goana după cumpărături a început deja cu două săptămâni înainte de Paștele ortodox, iar platforma Freshful a înregistrat o creștere a vizitelor cu 30% față de săptămânile trecute. Această perioadă este marcată și de Paștele catolic, dar și de Sărbătoarea Floriilor.
Pe primul loc, în topul celor mai cumpărate produse tradiționale, sunt ouăle. Alimente care înregistrează vânzări de 3 ori mai mari în această perioadă
Din acest clasament fac parte și carnea proaspătă, dulciurile, lactatele și brânzeturile, vinurile și cozonacii, dar și produsele necesare pentru curățenia de Paște și candelele pentru slujba de Înviere.
De asemenea, clienții pot cumpăra și produse deja gătite precum: ouăle deja vopsite, drobul și produsele ready-meal.
Față de aceeași perioadă a anului trecut, clienții Freshful comandă mai mult anul acesta produse din categoria „verdețuri”, produse românești, precum: salată, ceapă și usturoi verde, mărar, pătrunjel, leuștean, spanac și urzici.
Clienții Freshful care au un abonament Genius se pot bucura și în perioada Paștelui de livrare gratuită pentru comenzile care depășesc 189 lei. În decursul unui an, aceștia pot economisi în medie 1.000 lei, atât din taxa de livrare, cât și datorită promoțiilor exclusive dedicate, care beneficiază de o reducere permanentă de 20% pentru o selecție de produse, transmite compania.
Începând cu luna martie 2023, pe lângă București și Ilfov, compania livrează și în Ploiești, adăugând în aria sa de acoperire și alte 22 de localități din Ilfov. Pentru a ajunge la timp pe mesele de Paște ale bucureștenilor și nu numai, anul acesta Freshful anunță că are un program de livrări extins:
Bine de știut: Și după plasarea comenzii, în funcție de data livrării, clienții au posibilitatea să adauge produse în comandă, pe care le vor primi în același timp, fără niciun cost suplimentar.